Sevmekten Ne Zaman Vazgeçtim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Sevmekten Ne Zaman Vazgeçtim


. Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim.



. Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak
olsam bile düşüncelerini açıkça söylemediğini anladığım zaman vazgeçtim.



. Bana yalan söylediğini anladığım zaman vazgeçtim.



. Gözlerime baktığında kalbinle bakmadığını ve bana hala söylemediğin şeyler
olduğunu hissettiğimde vazgeçtim.



. Her sabah benimle uyanmak istemediğini, geleceğimizin hiçbir yere
gitmediğini anladığım zaman vazgeçtim.



. Düşüncelerime ve değerlerime değer vermediğin için vazgeçtim.



. Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğinde vazgeçtim.



. Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için vazgeçtim.



. Tablolarımda artık kendimi mutlu çizemediğim ve tek neden sen olduğun için
vazgeçtim.



Bencil olduğun için vazgeçtim!!



Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, çünkü
sevgim yüceydi. Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini
anladım. Bu yüzden ben de senden vazgeçtim.

Frida Kahlo

Bir erkek vazgeçmek istiyorsa tek bir neden yeterlidir ama biz kadınlar
sevgimiz için mücadele ederiz, çünkü biz kadınlar elimizdekiyle yetinmesini
ve mutlu olmasını biliriz. Eğer sizin için mücadele edecek, sizi bir
kadının hak ettiği değerle süsleyecek, sizi hayatına dahil edebilecek ve
gözlerinizin içine bakıp SENI SEVIYORUM diyebilecek bir erkeğiniz varsa
dünyanın en şanslı kadınısınızdır demektir.



Frida Kahlo
 


ben_daha_yeniyim

Üye
dostum çok saçma bir düşünce biz bir sebebten dolayı sevdiğimiza insandan basit bir nedenden dolayı ayrılamıyoruz

bence bu tür konularda kız erkek ayrımcılıgı yapılıyor...

sonuçta herkesin bir avuç sevgisi var erkek yada kız olsun farketmez,aşkın içine kimin edeceği belli olmaz :)

tesekkurler
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Dostum yaa... bunu ben yazmadım!!..

Sadece paylaştım yorum sizin!!.. :)

ok!! ;)
 

ben_daha_yeniyim

Üye
ehe ehe :) yaw birden gaza geldim haha :) pardon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt