sevmek mi sevilmek mi?

sevmek- sevilmek


  • Kullanılan toplam oy
    7

hançer

Üye
    Konu Sahibi
sevmek mi sevilmek mi?
sevmek midir daha güzel olan; yoksa sevilmek mi?
bence sevmek hissetmektir, farklı hissetmektir. insan sevdiğini bilir, içindeki fırtınaları bilir yaşar; peki ya sevilmek öyle midir hiç?
 

MAERKEK

Admin
İnsan seve seve Allah ' a kavuşur . Bir şartla fani şeyleri sevmekten vazgeçip baki olan Allah 'ı sevmeye karar verirse . Çünkü Allah yarattığı bu duyguyu kalıcılığa yöneltmiştir . Bu yüzden sevmek diyorum . Sevilmek ise doğru olun kendiniz olun seveniniz elbette olur . Sizi candan seven biri ararsanız ilk başta anneniz gelir .
 
Tepkiler: PALA. ve hançer

PALA.

Üye
sevmek midir daha güzel olan; yoksa sevilmek mi?
bence sevmek hissetmektir, farklı hissetmektir. insan sevdiğini bilir, içindeki fırtınaları bilir yaşar; peki ya sevilmek öyle midir hiç?
Allah'a duyulan sevginin yeri çok farklı...Bize samimiyetle, ihlasla bağlılık düşer.
Yaradılış sebebimiz sadece Allah'a kulluk etmek.O insanı en değerli varlık kıldı.
Malesef insan, günün 24 saatinden 1 saatinde, 12 ayından 1 ayında, Onun emrine girmekten kaçınır oldu...
Sevmekte, sevilmekte ihtiyaçtır ancak Allah'ın bizim sevgimize ihtiyacı yoktur. O mükafatımızı baştan söylemiştir.
Ancak vatanın, insanların, tüm yaratılmışların sevmeye-sevilmeye ihtiyacı vardır...
Sevmek tek taraflı olursa yani platonik ise kişiye zarardan başka birşey değildir, tek taraflı sevgi insanı tüketir.
İki tarafta yarış içinde olmalıdır, yani değerini bileni sevmek için mücadele edeceksin...
Çoğu kişinin aşk dediği şey, hayvansal bir içgüdüden ibaret, hevesini aldımı bitiyor. Aşk beraber ömür geçirmektir...
Sonuç olarak birbirinizi sevmedikçe iman etmiş olamazsınız diyorsa bizi yaratan, bence sevmekte sevilmekte güzeldir...
 
Tepkiler: ByEmre221, hançer ve MAERKEK

Mert

Üye
sevdiğin başka sevenin başka durumuna düşmedikten sonra ikisinin de bi gideri var
 

hançer

Üye
    Konu Sahibi
sevdiğin başka sevenin başka durumuna düşmedikten sonra ikisinin de bi gideri var
bu duruma düşenin vay haline, hangi tarafına dönse bir kırıklık.
en iyisi rüzgar olup uçmak.
 
Tepkiler: minoo

Oğuzhan

Üye
sevdiğin başka sevenin başka durumuna düşmedikten sonra ikisinin de bi gideri var
Beni beğeneni ben beğenmem. Benim beğendiğim ise beni beğenmez. Yoksa ben tipsiz miyim heaağğ? Şappur şuppur beni öp hobaaaaa..
 
Yönetici tarafından düzenlendi:

Mert

Üye
Beni beğeneni ben beğenmem. Benim beğendiğim ise beni beğenmez. Yoksa ben tipsiz miyim heaağğ? Şappur şuppur beni öp hobaaaaa...
ben feridun düzağaç'tan alıntılamıştım ama ismail yk yorumu daha isyankar daha gerçekçi şüphesiz ki
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Tepkiler: minoo ve Oğuzhan
Hem sevmek hem sevilmek ikisi de güzeldir. Ancak karşılıklı ve dengeli olması kaydıyla.

SM-N910F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

minoo

Üye
Fuzuli'ye sormuşlar; sevmek mi daha güzel, sevilmek mi? "Sevmek" demiş. "Sevildiğinden asla emin olamazsın"
 
Tepkiler: Baydırman, TheNightMare. ve PALA.

Baydırman

Moderator
Niye sildinki mesajları harun dayı ne yazıyodu merak ettim
 

PALA.

Üye
Niye sildinki mesajları harun dayı ne yazıyodu merak ettim
Fikir çatışması boş ver. İyi yaptı silmekle...
Ben sırf bu yüzden maxicepten kat kat daha işlek olan bir forumu bıraktım...
Adminleri pek tanımasamda, buradaki üyelerde iyiler...Burayı sevdim, sıcak geldi nedense.
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
Yani ne bileyim hiç haddim olmayarak dünyanın en iyi moderatörü harun başkan yaklaşık iki ay sonra niye sildi diye merak ettim ve tamam sustum harun başkan
 

PALA.

Üye
Yani ne bileyim hiç haddim olmayarak dünyanın en iyi moderatörü harun başkan yaklaşık iki ay sonra niye sildi diye merak ettim ve tamam sustum harun başkan
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bunuda siler adam haklı
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
Yok normalde silmez de onu sileceği varsa da silmez şu an inadına
 
Tepkiler: PALA.