Sevgilisi Olmayanlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

___kaptan___

___kaptan___

Üye
kaptan sensin dümende sende aşk okyanus sende uzman bir kaptan
şimdi edindiğin tecrübelerle mavi patiskaları yırtarak yol al sevda dolu bir adada kendine yer edin kaptanım

- - - Eklendi - - -

Eywallah ciğerim gardaşım yüreğine sağlık sağolasın :)
 


minoo

minoo

Üye
Arkadaşlar kimse bir başkasının fikrini sorgulayamaz. Birinize göre aşktan başka bir şey yoktur hayatta, diğerine göre aşk saçmadır.
Birbirinizin fikirlerini yargılamayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL, .Murat. ve Silinen Üye 166392
minoo

minoo

Üye
Tartışma yaratacak mesajlar silinmiştir.
Keyifli forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: .Murat.
Kingmortall

Kingmortall

Üye
polis geziyor beyler :polis:
 
.Murat.

.Murat.

Üye
düzenleme için teşekkür ederim pınar hanım
 
minoo

minoo

Üye
Yalnız mesajlar silinmiş, olay kapanmış ama hala bir laf atma peşindesin necom.
 
  • Beğen
Tepkiler: somurtukk ve .Murat.
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Biz yalnizlar kervaniyiz
 
sanal hacker

sanal hacker

Üye
laf atmyorum hakmı savunuyorum okadar minoo
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Kimse tartisma yapmasin srkadaslar guzelce konusalim
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Beni de yaz çekinme :D Üç hafta oldu terkedileli :D
 
somurtukk

somurtukk

Üye
:(

[video=youtube;T-WiA8txq2U]http://www.youtube.com/watch?v=T-WiA8txq2U&feature=related[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Sevgilim olsa iyidi
 

kerem28yuksel

Üye
Benide ekle dun ayrildim
 
minoo

minoo

Üye
Benim ilişkim de 13 aralıkta 6 ay olacak <3
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ya işte olacaktı da tam direkten döndük bugün üçüncü vur kaçımı yaptım tabi öyle bazı dinamik iq sahibi magandalar gibi pat diye yazılmadım mevzu açıp ordan yürüdüm o da üstü kapalı olmayacağını söyledi ayyy küçük pink freud :tebessüm: kafalar falan aynı ama kız çok çok... neyse :D öyle işte... seviyorum o ayrı... seviyorum yani... ben ciddi ciddi konuşurken tuhaf tuhaf laf sokmalar darlamalar falan tam bir laf ebesi :D o değilde lost çok bozdu fena bozdu öyle böyle değil yani bozdu :D ulan acınacak haldeyim hee hatırladığım vakit gözlerim doluyor kzı ben hala makaradayım ama şimdi böyle olmasam da yaşayamam ki... bak hacım ebeveynlerden kazık üstüne kazık ablamın daha öz ablam olduğundan emin değilim bi' dedem vardı o da öldü... yazık lan bana... kızdan da reaksiyon alamadık iyi mi? akşam çorbacıya gelecek var mı benimle?
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
ya işte olacaktı da tam direkten döndük bugün üçüncü vur kaçımı yaptım tabi öyle bazı dinamik iq sahibi magandalar gibi pat diye yazılmadım mevzu açıp ordan yürüdüm o da üstü kapalı olmayacağını söyledi ayyy küçük pink freud :tebessüm: kafalar falan aynı ama kız çok çok... neyse :D öyle işte... seviyorum o ayrı... seviyorum yani... ben ciddi ciddi konuşurken tuhaf tuhaf laf sokmalar darlamalar falan tam bir laf ebesi :D o değilde lost çok bozdu fena bozdu öyle böyle değil yani bozdu :D ulan acınacak haldeyim hee hatırladığım vakit gözlerim doluyor kzı ben hala makaradayım ama şimdi böyle olmasam da yaşayamam ki... bak hacım ebeveynlerden kazık üstüne kazık ablamın daha öz ablam olduğundan emin değilim bi' dedem vardı o da öldü... yazık lan bana... kızdan da reaksiyon alamadık iyi mi? akşam çorbacıya gelecek var mı benimle?
hööö :karisti:
 


Üst Alt