safakk
Üye
sevgili yöneticilerime küçük bir öneri :)
sevgili yönetici abilerim ablalarım bilindiği üzere sitemizde 2.el bölümü var ancak burada bazı üyelerimizin bu bölümü küfür,gereksiz yazılar açmak için kullanıyor bence yöneticilerimizin arasıra o bölümlere de göz atması gerektiğini düşünüyorum ilginiz için şimdiden çok teşekkür ederim



