sevgili yöneticilerime küçük bir öneri :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
safakk

safakk

Üye
    Konu Sahibi
sevgili yöneticilerime küçük bir öneri :)
sevgili yönetici abilerim ablalarım bilindiği üzere sitemizde 2.el bölümü var ancak burada bazı üyelerimizin bu bölümü küfür,gereksiz yazılar açmak için kullanıyor bence yöneticilerimizin arasıra o bölümlere de göz atması gerektiğini düşünüyorum ilginiz için şimdiden çok teşekkür ederim:):oke:
 


> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Bize düşen şikayet butonuna tıklamak gerisini yöneticiler hallediyor...
 
Nazy

Nazy

Üye
sevgili yönetici abilerim ablalarım bilindiği üzere sitemizde 2.el bölümü var ancak burada bazı üyelerimizin bu bölümü küfür,gereksiz yazılar açmak için kullanıyor bence yöneticilerimizin arasıra o bölümlere de göz atması gerektiğini düşünüyorum ilginiz için şimdiden çok teşekkür ederim:):oke:
ilgin için teşekkür ederiz fakat böyle olumsuz birşey gördüğünde şikayet butonunu kullana bilirsin
 
safakk

safakk

Üye
    Konu Sahibi
yani tabi hatta her gördüğümü de şikayet etmiyo da değilim ama bizden önce yöneticilerimizin yapması bu durumun daha erken sonuçlanmasını sağlar diye düşündüm ilginiz için çok teşekkür ederim :oke:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
ewet sikayet et ben hep ediom
 
Ömer Farukk

Ömer Farukk

Üye
Şikayet butonu nerde ben görmedim hiç
 
CK1991

CK1991

Üye
zaten forum kurallarına aykırı
o yüzden bir eksiklik gibi belirtmeye gerek yok çünkü hangi bölüm olursa olsun küfür yasaktır
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
yani tabi hatta her gördüğümü de şikayet etmiyo da değilim ama bizden önce yöneticilerimizin yapması bu durumun daha erken sonuçlanmasını sağlar diye düşündüm ilginiz için çok teşekkür ederim :oke:

Güzel kardeşim, biz sürekli bölümleri gezip kural dışı mesajları sileceksek "Şikayet Butonu" niye olsun forumda? :) Onca konu, onca bölüm var. Bunların hepsine yazılırsa yazılır küfür, tek tek takip edemeyiz ki.
 
safakk

safakk

Üye
    Konu Sahibi
Güzel kardeşim, biz sürekli bölümleri gezip kural dışı mesajları sileceksek "Şikayet Butonu" niye olsun forumda? :) Onca konu, onca bölüm var. Bunların hepsine yazılırsa yazılır küfür, tek tek takip edemeyiz ki.
tabiki sizede hak veriyorum da işte arada bi takılırsanızda fena olmaz o düğmeyi de aşındırmak da istemiyorum doğrusu:)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Arada bir takılıyoruz zaten, gördüklerimize de gereğini yapıyoruz. Ama tüm bölüm ve konulara yetişemeyiz. ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt