SetCPU for Root Users v2.2.0 ( İşlemci Frekansını Arttırır )

Sponsorlu Bağlantılar

Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
SetCPU for Root Users v2.2.0 ( İşlemci Frekansını Arttırır )
Bu yazılım ile birlikte mobil cihazınızın işlemcisine overclok işlemi gerçekleştirmeniz mümkün kılınır.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: neco426, Mareşal ve MUHAMMED


cosi

cosi

Üye
teşekkürler :oke:
 
mehmet1337

mehmet1337

Üye
Çoook! Teşekkürler Fakat, Bunun Hangi Sistemlerle Uyumlu olduğunu Yazmamışsın.
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
:tşk:
 

Lenneth

Üye
Bu program dogrudan islemci frekansini artirmaz kernelin destekledigi degerler arasinda oynama yapmaya yarar.
 

fatih_347

Kapalı Hesap
öff ya ideos x5imi 1.2 gh overclock etmek istiyorum :vur
 
MUHAMMED

MUHAMMED

Üye
Teşekkürler... Güzel programa benziyor ;)
 
asi430

asi430

Üye
tesekurler
 

cuneytnacar

Üye
tessekkurler....
 

alpik

Üye
Teşşekürler,
 
FlyPgs21

FlyPgs21

Üye
arkadaşlar biri overclokc nasıl yapılır yani normal değerin üstünde nasıl çıkartılır bilen var mı
 

neco426

Üye
:tşk:
 
bursa1616

bursa1616

Üye
şarz yer yanlız haberiniz olsun!!!
 

askinkoc

Üye
Telefonunuzun root olması gerekmektedir bu programı kullanabilmek için. Yoksa çalışmaz. Şarj yediği doğrudur ama profil ayarlarında örneğin %30 şarj kaldıktan sonra şarj harcama diye özellikleri vardır. Aslında bu overclock değilde daha çok diğer arkadaşında dediği gibi maksimum ve minimum frekans değerleri ile oynamadır. Ama gerçekten telefonda süper bir hız oluyor. Bende Xperia x10a var ve 2.3.3 rom yükledim manual olarak tabii. Çok yavaştı sonra root yaptım ve cpu frekansları ile azıcık oynayınca telefon baya hızlandı.
 

Ralegend

Üye
Çok teşekkürler...
 

mr_hasan

Üye
arkadaşlar bende samsung s3 mini yükledim ... nasıl bir ayar yakışır ... :)
 
Kontrol

Kontrol

Üye
ace 2 icin nasil bir ayar yapmaliyim??
JB yuklu cihazda.
 

mr_hasan

Üye
arkadaşlar yokmu yardımcı olan ... root attım sonra bu programı kurdum güzel bir programmış ama ayarlarını bir türlü cözemedim s3 mini icin ne tavsiye edersiniz veya daha önce acılmış bir konu varsa yönlendirin bir zahmet ...
yardımcı olun bir zahmet ...
 
Kontrol

Kontrol

Üye
aynen kullanan arkadaslar bi zahmet bize de nasil yapildigini anlatabilir mi ??
 

mr_hasan

Üye
Yok yahu bir yardim eden yoook . Saglik olsun
 


Üst Alt