::::: Sessiz lira :::::

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
::::: Sessiz lira :::::
Artık, bono almak günü gelmişse hazineden,
Meçhule giden bir lira çıkar cebimizden.
Hiç kuru yokmuş gibi sessizce dalgalanır durur,
Liraya güvenenler ise oldukları yerde kudurur!

Lirada kalanlar dalgalanmadan elemli,
Günlerce kurlara bakarlar gözleri nemli!
Biçare gönüller! Yapılan ne son devalüasyondur bu,
Hicranlı ülkemizin ne de son soygunudur bu!

Güzel ülkemde Liracılar nafile bekler.
Bilmezler ki çıkan kurlar bir daha inmeyecekler.
Bir çok döviz kurunun her biri memnun ki yerinden,
Bir çok günler geçti düşen yok içlerinden!
 

*esra_r*

Üye
Yahya Kemal'in kemikleri sızlıycak
 
evet Yahya Kemal görse üzülürdü bu durumumuzu..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...