Sesler gitti!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kuwaie

Üye
    Konu Sahibi
Sesler gitti!
Arkadaslar iphoneu düşürdüm sesler gitti birşeylere tiklayinca 'tik' sesi çıkıyordu ya, o sesler gitti Allah rızası için yardım edin kendimi çok kötü hissediyorum ..

Edit: Restore yaptım düzelmedi.
 
Diyer Sesler Varmı Yani Müzik Falan Çalıyormu Yoksa Sadece Klavye Seslerimi Gitti...Sadece Klavye Sesleri İse Ayarlardan Yapabilirsin ...
 
iphone'ni sol tarafta bir tuş var en yukarda onu sağ tarafa doru ittir olmasa sol tarafa ittir sorun çözülecektir.
 

kuwaie

Üye
    Konu Sahibi
Oldu çooook teşekkürler
 

Nadir

Emekli Yönetici
iphone öyle düşmeyle hemen bozulan telefon değil korkma.
 

kuwaie

Üye
    Konu Sahibi
Bunu bildigim süper oldu sagol icim rahatladı
 

rapege

Üye
o tuş telefonu sessize alır İphone Nokia gibi değildir merak etme
 

Nadir

Emekli Yönetici
yalnız bir daha düşürmemeye çalış nolur nolmaz.
 
evet nadir kardeşim doğru söylüyor dokunmatik telefon düşmede sorun olabilir.
kardeşim birde senin iPhone 4g unlock ettin mi ?
 

kuwaie

Üye
    Konu Sahibi
evet nadir kardeşim doğru söylüyor dokunmatik telefon düşmede sorun olabilir.
kardeşim birde senin iPhone 4g unlock ettin mi ?
Ettim tabi bu forumdaki bir çok arkadaştan (özellikle Nadir) edindiğim bilgiler sonucu telefonumu etkin birşekilde kullanıyorum şu an, yardım eden etmeyen herkese burdan teşekkürler EDİT: Aslında ben etmedim Vodafone yetkilileri bişiler yaptı ben sadece jailbrake işini halettim.

yalnız bir daha düşürmemeye çalış nolur nolmaz.
Evet dikkatli olacağım fakat zaten bugün 1 kez değil 2 kez düşürdüm. İkiside kılıfı yüzünden. iPhoneum ikisinde de kılıfından fırlayıp düştü yere (biryerden biryere taşırken). Ve ben de artık anladım nasıl taşıyacağımı. Kılıfı sadece cebime koyarken kullanmalıyım sanırım
 

rapege

Üye

olabilir güzel fikir
 

kuwaie

Üye
    Konu Sahibi
Rapege kusura bakma seni yazmamışım Senin de çok yardımın oldu sana da çok teşekkürler
 

Lacoste

Üye
yha o tuşu nasıl farkedemezsin şaşırdım doğrusu bu arada nokiaların sağlam olmadığını söyleyemessiniz bnce
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...