ses yükseltme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ses yükseltme
telefonum nokia 500 ve sesi az eğer ses yükselten bir program veya ekolayzer varsa link atarmısınız?
 

genso

Üye
http://s1.dosya.tc/mpTrim.rar.html program açıldıktan sonra open menüsünde dosyayı açıyoz altta dB yazan yerin altında desibeli artırıyoz. Ancak 7.5 u geçtikten sonra ses bozuk çıkıyor. onun için fazla artırmanızı önermem .İşinize yaradıysa tek teşekkür yeter
 

asigsasi

Üye

c pacthes içine at sonra rompacther den aktif yap kapat aç tamamdır.
 

asigsasi

Üye
benim verdiğim linkten yaptıysan rica ederim
 
benim telefon c7 benim de böyle bir sorunum var yardım edermisiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...