Ses Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ses Sorunu
arkadaşlar xp yi yeniden kurdum ama ses sürücüsünü bulamıyorum ana kartım asus lutfen yardım
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Ses kartın anakarttan ayrışık ise ses kartı şirketinin resmi web sitesine girip oradan yeni driver'ını indireceksin.. Yok, ses kartı anakart ile bütünleşikse anakartın driver'ını yükleyeceksin..
 
    Konu Sahibi
büyüksün çhawraşh teşkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...