Ses Nasıl açılır ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ses Nasıl açılır ?
Arkadaşlar nokia 5000 telim var. Konuşma sırasında karşıdakinin sesi çok az geliyor ama konuşma sırasında ekranda ses açma menüsü yok. Dahası ana menüden de bulamadım. Bunu ayarlamak için bir kod veyahut anamenüde bir öge var mı?
 

nbp75

Üye
üstteki ok yönlerini ya yukarıya ya da sağa bas
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...