servisteki telefon hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
servisteki telefon hakkında
Arkadaşlar 30.04.2012 tarihinde vatan bilgisayara teslim ettiğim telefonum 04.05.2012 tarihinde kvk antalya servisine giriş yapmış. Burada bir sıkıntı yok. Yanlız bugün sorduğumda cihazın tamirinin devam ettiği parça beklendiği söylendi. Benim sorum şu olacak servisteki azami tamir süresi kaç iş günüdür? Tamir süresini geçmesi halinde benim haklarım nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim.
 
sabırlı ol dostum gelir 30iş günü içinde gelir
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
Biliyorum da 20 iş gününe düştü deniyor.
 

__xXx__

Üye
dostum max garanti süresi. sen teli verdikten bir gün sonra başlar ve 20 iş günüdür. yani 31 mayısa kadar tel gelmezse yenisini yada parasıni talep etme hakkın var
 

pRime.

Üye
20 iş günü içinde gelmesi gerekiyor yeni yasal düzenlemeye göre.
 

[ENGİN]

Üye
30 iş günü artık yok 20 iş gününe çekildi tamir süresi
 
20 iş günü içerisinde gelmezse, başvurup aynı modelin yenisini ya da o fiyat çerçevesinde başka bir telefon alabilirsin.
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar peki bu yeni telefon veya para iadesini bize seçme şansı sunuluyor mu yoksa kvk mı belirliyor?
 

[ENGİN]

Üye
kendin tüketici hakem heyetine yazacak olduğun dilekçede belirtmelisin para iadesi veya cihaz değişimi istiyorum diye
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];4745310' Alıntı:
kendin tüketici hakem heyetine yazacak olduğun dilekçede belirtmelisin para iadesi veya cihaz değişimi istiyorum diye

Anladım sağol.
 

MasteLaa

Üye
20 güne gelmez ise paranı veya telefonun yenisini isteme hakkın var diye biliyorumm .. 20 gün dedim ama 30 günden düştü diye biliyorum umarım yanlış demiyorumdur..
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
değişim veya iade süreci biraz sancılı olur kardeşim sakın cayma
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
değişim veya iade süreci biraz sancılı olur kardeşim sakın cayma
Yok kesinlikle caymam. Tüketici hakları hakem heyetine dilekçe yazılacakmış. Zamanında gelmezse hakkımın sonuna kadar arkasında olurum.

---------- Eklendi @ 14:32:13 ---------- Yazıldı @ 13:53:28 ----------

up up
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...