Servis Yok sorunu !!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Servis Yok sorunu !!!!!
Arkadaşlar ben ios 5.1.1 li garantili 4s ' imi absinthe 2.0.4 ile jb yaptım fakat iş yerimin alt katında bazen hatlar çekmiyo ve alt kata indiğimde servis yok diyo ve üst kata çıktığım zaman hat 10 dakikada ancak geliyo ve telefonu kapatım açmadan internete bağlanamıyorum ?? yardımcı olursanız sevinirim ..
 

hizan

Üye

arkadaşım kendin soruyorsun kendin cevaplıyorsun hatlar çekmiyor diyorsun ve yardım istiyorsun biraz mantıklı ol şebeke olmayan yerde nasıl yardımcı olalım.
 
    Konu Sahibi
4s den önce 4 vardı onda böyle bi sorun yoktu telefonu açıp kapatmam mı lazım sorunun çözülmesi için. pardon ama Sizin telefonun markası ne , ne kullanıyosunuz
 

15097

Üye
Restore atın.
 

distakjo

Üye
geveyli mi kullanıyorsun telefonu?

- - - Eklendi - - -

gerçi garantili demişsin ama
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...