Ekteki dosyalar gitmiş, X-Plore falan hepsi " Sertifika Hatası " veriyor. O kadar kişi yardım istemiş biraz ilgilenin yav.
Ve Security Manager'i kurarken hata alıyorum, kendi arattığında da bulamıyor, elle girdiğimde de bulamıyor. Telefonun herşeyi bağlı, PC Suite falan hepsi tamam ama bir tek bu kurulum ve serfitika hataları hariç.