Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

okaydemir

Üye
Evet son versiyonda " Yüklenemiyor bu dahili bir bileşen. " diyor.
 


mercek76

mercek76

Üye
saolasınnnn:oke:
 
tayfundemir6767

tayfundemir6767

Üye
çok güzel bir anlatım
 

k.erpir

Üye
e65 telefonum war App TRK yüklenmiyor telefona bu dahili bir birleşen diyor. bilgisayarıma Security Manager v1.0 yüklemey çalışıyorum find metroport automaticly açıkken bile metro port bulunamıyor. telefonun bağlı olmadığndan bahsediyor. sorun nedir yardımcı olabilir misiniz?

--------------- Ekleme ---------------

e65 telefonum var ve yazılımı güncelledim denedim olmuo.yeni yazılıma uygun geliştirebilir misiniz acaba bu sorun herkezde var!!!!!!!!!1
e65 rm-208 de bende firmware update yaptım yeni versiyonum 4.0633.74.00 oldu. daha önce yüklediğim bazı oyunları tekrar yükleyim dedim ancak şu sertifika sorunları ile karşılaştım. çözüm bulan yok mu?
 

rago38

Üye
teşekkürler, ellerinize sağlık
 
bark_41

bark_41

Üye
teline son güncelleme aptıysan ondan olabilir kardeş,bendede düz n95 var son güncelemeyi yapınca hack olayı olmadı,,bilgine:)
 
antbyotic

antbyotic

Üye
[sıze=4]ferret arkadaşım 40 sayfa okudum neredeyse bütün herkes dahili bileşen hatası alıyor ve yardım bekliyor konu açıyosun iyi güzel emeğine sağlık ama zahmet olmazsa bi cevap ver sorulara 40 sayfa okudum cevap yazdığını göremedim demekki çözümü sende bilmiyorsun. [/sıze]
 

baklan2720

Üye
dostum App TRK v2.80.6 OS9.2 FP1 programını telefonuma kuramıyorum dahili bileşen uyarısı veriyor.
 
antbyotic

antbyotic

Üye
şu dahili bileşen hatası için boş verin millet konuyu açanda forumu yönetenlerde ilgilenmiyor. belkide çözümü bilmiyorlardır.
 
GoDLoVe

GoDLoVe

Üye
ARKADAŞLAR FORUMA VE YÖNETİCİLERE SUÇ BULMAYALIM.ÇÜNKÜ BU KONU ESKİ Bİ KONU.YAZILIM GÜNCELLEYENLER VE YENİ SÜRÜMLERDE NOKİA BU AÇIĞI KAPATTI VE ARTIK BU YÖNTEM OLMUYO.BEN SİZE Bİ LİNK VEREYİM BU LİNKTEKİLERE DİKKATLİCE BAKIN VE UYGULARSANIZ SORUNLARINIZ HALLOLACAKTIR.YAPAMAYAN OLURSA BANA YAZSIN BEN YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞACAM.

http://www.maxicep.com/symbian-dest...er-icin-system-hack-9-1-9-2-9-3-a-208651.html

--------------- Ekleme ---------------

Bu yöntem eski sürümler ve Eski telefonlar içindi artık olmuyor
 

Phlegm

Üye
Çok güzel oldu bu :)
 

izmlocal

Üye
ekteki dosya inmiyor?

--------------- Ekleme ---------------

Öncelikle eklentideki dosyaları PC'nize yükleyin,rardan çıkarın
App TRK programını cihazınızın modeline göre kurun(smybian OS 9.1 veya OS 9.2)



9.3 için ne kullanabiliriz.telefonum 5320xm os9.2 kurmaya çalıştığımda bu dahli bileşen diyor ve kuramıyorum bu arada ekteki dosyayı indirdim firefox la indirilmiyormuş :) nolur yardım edin :'(
 
GoDLoVe

GoDLoVe

Üye
[sıze=4]arkadaşlar bu konu eski bi konu.yazılım güncelleyenler ve yeni sürümlerde nokia bu açığı kapattı ve artık bu yöntem olmuyo[/sıze]
 

merthans

Üye
evet link çalışmıyor, bu kısım boşuna bende uğraştım durdum
 

dumangozlu

Üye
e 66 trk prg yüklenmiyor yardımcı olurmusun?
 
mehmetemek

mehmetemek

Üye
ekteki dosya indirilemiyor ve acaba bu yöntem n95 8gb v31.0.015 te de çalışıyor mu ?acil cevap :S
 

vazgalli

Üye



arkadaşlar ben secmanı yükleyecem bu resimdeki gibi oluyor ve ilerleme yok.öylece kalıyor ne kadar beklediysem olmadı.bi bilen varsa bana yardımcı olsun lütfen.şimdiden Teşekküler
 

maviadam

Üye
kardes indirilmiyor lınlkleri yenıleyınız lutfen...
 

bodyg

Üye
Arkadaşlar sistem klasörünü erişime açmak telefon için tehlike teşkil eder mi? Virus gibi programlar için?
 
sefine

sefine

Üye
harika gerçekten harika yapanlardan teşekkür ederim bu kadar kolay olacagını sanmıyordum ilk yüklememde açtı hiç uğraştırmadı vakitlerimi çalmadı kendimi eski s60 telefonlarda gibi hissetim hala inanmıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt