Series 90 Messenger Programları (+Önizleme)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Series 90 Messenger Programları (+Önizleme)
Profimail Agile Messenger ve Turbo MSN programları vardır.

Symbian Cep Telefonunuzdan kolayca MSN Messenger 'a bağlanmanızı sağlayan bir yazılım. Bu yazılım sayesinde artık cep telefonundan da sohbet etmek çok kolay olacak. Birçok telefon modeline uyumlu olması da ayrı bir avantaj.

Genel Özellikler:
# Kişi ekleme ve gruplara ayırabilme
# İngilizce Çince İsveçce İspanyolca İtalyanca Almanca Portekizce ve daha birçok dili destekler
# Özelleştirilebilir ön sayfa
# Ağ tarayıcısıyla bütünleşerek sohbet sayfasını direkt açabilme
# Dosya paylaşımı yapabilme
# Sınırsız oturum açabilme
# İki veya daha çok kişiye mesaj atabilme
# Sohbet penceresini simge durumuna küçültebilme
# Sohbet pencere dosyalarını kaydedebilme
# SMS/MMS/E-Mail gönderebilme
# Çevrimiçi- çevrimdışı gösterebilme
# Sınırsız kişi ekleyebilme
# Kalıp cümleler yazabilme

 
Tepkiler: balıkçı_1, Unique_EaqLe, abdullahaytekin ve 4 diğerleri
soal abe işime yaradı

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım bu ücretsiz deilmi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...