Sensation XE aldım.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sensation XE aldım.
arkadaşlar ben s2 yi iade edip xe aldım sabırsızlığın gözü kör olsun hemen şarjı bitirdim sabaha kadar sarjda duracak ilk defa htc telefonum oldu
 

SHS

Üye
hayırlı olsun, güle güle kullan
 

EroL

Emekli Yönetici
HTC sözün bittiği nokta

Hayırlı olsun.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler beyler zaten aldığımda şarjı azdı ilkişim maxicep e girmek oldu sonrada şarjı bitti
 

Türe

Üye
nasıl bakalım gs2 den iyi mi özellikle kulaklık performansını merak ediyorum boru değil beats audio
 
    Konu Sahibi
kardeşim kulaklıklara söyleyecek söz bulamadım zaten nokia 700 de bile süper htc den müzik dinleme olanağım olmadı daha belki birkaç saat sonra denerim biraz şarjda dursun
 
    Konu Sahibi
gs2 afedersiniz halt etmiş
 
    Konu Sahibi
ses konusunda dedim yoksa s2 de çok güzel bir televon onu da kullandım
 

DiaBLoS

Admin
Resmini de eklesene bir cihazın , merak ettim nasıl bir modelmiş bu ...
Hayırlı olsun kardeşim .
 
    Konu Sahibi
kardeşim pc açamıyorum şu an burada bilgi bulabilirsin herhalde
 

Türe

Üye
Ses konusundaki en iyi cihaz yanılmıyorsam piyasadaki
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun

Profilinden ''Samsung Galaxy SII'' yazısınıda değiştir artık istersen ..
 

fullwar

Üye
Güzel telefon güle güle kullan.
 
    Konu Sahibi
şeref abi mobil olduğum için üşeniyorum pc görünümüne geç o kadar şey yap geri mobil görünüme geç falan zor geliyor bu arada telefonun hoparlorunu test ettim 5+1 maşallah
 

DiaBLoS

Admin
Tipi fena değil
Ama ben N8 imden memnunum ... Çok karizma bir cihaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...