sensation ve evo 3d kullanicilari iceri lutfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

senam38

Üye
    Konu Sahibi
sensation ve evo 3d kullanicilari iceri lutfen
Arkadaslar ben sensation kullaniyorum bugun arkadasta evo vardi telefonun acma tusuna basmasiyla acilmasi 3 saniye surdu ben ise 2 dk bekliyorum asagi yukari sensationlar hepmi boyle benim cihazmi kusurlu bildigim kadariyla evo.ve s ensation ayni ozelliklere sahip bu kadar fark olmasi normalmi yardimci olursaniz cok sevinirim
 


senam38

Üye
    Konu Sahibi
Yardimci olmayin zaten insan bir iki birsey yazar ya hicmi kullanan yok bu sitede bu telefonu kullanan wave2 telefonum varken bada bolumune ne konu acsam millet hemen yardima kosardi yazik gercekten
 

barbar1515

Üye
bende evo 3d var 3sn de açılmıyor
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
usta onu buldum ayarlar dan güç seçeneğine giriyorsun sonra en altta hızlı açılış var onu aktif hale getiriyorsun 3 sn yede açılıyor
 
elive

elive

Emekli Yönetici
htc 3d evo bence gerçekten başarılı bir telefon... eleştirenler çekemeyenler bence..
 

asdf1907

Üye
evet sensation bıraz zor gelıyor kendıne
 

ahmet_1

Üye
benim evo'da 2dk'da açılıyor şarzı yoksa sarja takılıyken bile açılmıyor
 
metehan_55

metehan_55

Üye
kendin çözmüşsün kardeş.ayarların alt başlıklarını iyice kurcalamanı tavsiye ederim çok derin menüsü.istediğin gibi kişiselleştirebilirsin
 
hunkar159

hunkar159

Üye
hafiza kartsiz 1-2.snde pinkodunu istedi ve girince hemen aciliyor, kartla beraber(8gb class 4 ve 7gb si dolu) ve hizli acilis kapali iken 1,5 dakika hizli modda da 5. sn de aciliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt