Senle Açamam [çok güzel bir şiirdir]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Senle Açamam [çok güzel bir şiirdir]
iste böyle gideceksin salina salina
Ardina baka baka
Kimi bekliyorsun da bakarsin ardina demezler mi adama
sen bir gurursuzu sevmedin ki guzelim
ki gelsin ardindan
O asilce sevdi ve asilce gitti

Yaptigini cekeceginden ku$kun mu vardi da
Simdi elem icinde aglarsin
görunen köy misali var miydi gerek klavuza

Simdi yerli yersiz aglama vaktidir
cevrene ne yapacagim diye sorma vaktidir
Aalacagin cevabi ben söyleyim guzelim
bilmiyorum diyecekler

kimin gucu yeterki zamani geri cevirmeye
öleyse sen sadece susmayi dene

ilk gittigin gibi guclu sansinlar seni
bu beni daha mutlu eder
bir caresizimi sevmisim dememem icin
Sen öyle olmasanda ve ben bilsemde
sen gucluymus gibi yap


simdi hoscakal deme zamani amma sen hoscakal kalmayi haketmiyorsun
sevmenin ve sevilmenin hakkini verebilenendir o
Sana söylenecek tek sözum var
bu ömru sevgiye hasret
mecnun misali yasaman dilegiyle...

Fatih Yeşilgül
 


dreamnoble

dreamnoble

Üye
Paylaşımın için teşekkürler.Çok güzeldi.
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Vay be güzeldi. sağolasın oğuz :)
 

*esra_r*

Üye
güzel şiirmiş ... teşekkürler ;)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
begendiginize sevindim:)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
emeğine sağlık
 
CEREN

CEREN

Üye
harbiden süper emegine sağlık
 
berfu_91

berfu_91

Üye
cok guzeLmiş oguz saol :)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederim arkadaşlar:(
 
CEREN

CEREN

Üye
bu şiiri fatih yeşilgül soyluyo şimdi tesadüfen indirdim netten gercekten süpermiş herkese tavsiye edıyorum:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Romantik Prens
Cevap
5
Görüntüleme
2K
Nedved


Üst Alt