Senin ki kaç inch?

    Konu Sahibi
Senin ki kaç inch?


Nokia'yı seviyorum

Lumia 925 ile gönderildi.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: sekajmer, alasulumurat ve suyunsesi

OlvidaMe

Üye


MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

Serhan

Üye
Abi alınma ama bu kadar gereksiz bir konu görmedim ben.
 
Tepkiler: skynet

Invoke

Üye
Başlıktaki "-ki" aitlik ekidir, bitişik yazılır.

(TDK)
 
Tepkiler: flutewoddy, suyunsesi, narnia16 ve 4 diğerleri

ogzhnoTr

Üye
Tövbe estağfurullah bir reklam olmuş..
 
Dekora bak..ben 4.3 inchimle memnunum arkadaş.

Ericsson A1018 ile Gönderildi
 

Emre

Üye
Benimki 6.0 İnc
 

pirenuri

Üye
Ne zamandan beri inç hesabı ile ölçülüyor ya ? Benim bildiğim cm cinsiyle ölçülüyordu.
 
Tepkiler: flutewoddy ve suyunsesi
Telefonu Ölçemedim Pc De Çok Büyük Cebe Sığmaz Dedi ..
 
Reklam reklamdır. Yapan yapmış
 

sekajmer

Üye
dışarda 4.5 inç, araba 5" , evde 15" , okulda 6"
 

csH

Üye
benimki küçükmüş 1320 tavsiye etti
 
Tepkiler: sekajmer
benimki küçükmüş 1320 tavsiye etti
Hocam önemli olan boyu değil işlevi 1320'nin 6" ama 920 yada 820 kadar güzel fotoğraf çekemiyo Ama 1520 yi hiç hesaba katmıyorum. O L1020 hariç diğer telefonlara zenci
 
Tepkiler: sekajmer ve csH

emz

Üye
Çok güzel yapmışlar. İzlerken gülmekten kırıldım Çok hoştu

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla Nokia Lumia 520 tarafından gönderildi.