Seni Yağmurdan Sonra Seveceğim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Seni Yağmurdan Sonra Seveceğim
UĞUR ARSLAN'DAN BİR ŞİİR DAHA: SENİ YAĞMURDAN SONRA SEVECEĞİM


Şimdi git
Say ki seninle içinden sevda geçen bir türkü söylemedik
Say ki gece mektuplarının en güzel aşk şiirlerini
Beraber ezberlemedik
Say ki sevda trenini kaçırdığım durakta bir süre beraber
Bekledik

Sen git
Ben gelemem bu yürekle
Ya da kal
Eylül yağmurlarını bekle

Seni yağmurdan sonra sevicem
Saçlarıma ak düşmemiş halimle
Sen yaşlardayken 18'inde, 20'nde
Seni yağmurdan sonra sevicem
Kaldırımların ıslak ve temiz haliyle
Yaşlı yüzüm delikanlı yüreğimle
Seni yağmurdan sonra sevicem
Aşksız geçen onca yılı yakacağım
Sevda aleminde kendi ellerimle

Şimdi git
Say ki seninle sahildeki çardakta hiç dondurma yemedik
Say ki oturup konuştuğun yaşlı ve yabancı bir adamdı
Ve sevdadan hiç söz etmedik
Say ki hiç gülmedik
Aynı şeyleri sevmedik
Ve yağmurdan sonra beraber yürümedik
Seni, yağmurdan sonra sevicem
Kimse bilmiycek, herkesden gizliycem
Yağmurdan sonraki toprak kokusu olacak havada
Seninle gök kuşağının altından geçicem
Seni yağmurdan sonra sevicem
Ve seni sevdiğimi kimseye söylemicem

Belki bu dünya gözlüyle gördüğüm son yağmur olacak
Islak kaldırımlarda sırılsıklam yürüycem
Ben seni yağmurdan sorna sevicem
Ve bir gün ölürsem, yeşil gözlerinde ölicem

UĞUR ARSLAN
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
 


*esra_r*

Üye
Belki bu dünya gözlüyle gördüğüm son yağmur olacak
Islak kaldırımlarda sırılsıklam yürüycem
Ben seni yağmurdan sorna sevicem
Ve bir gün ölürsem, yeşil gözlerinde ölicem

:cry:

çok güzelmiş :) özellikle resim harika ellerinize sağlık :oke:
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Belki bu dünya gözlüyle gördüğüm son yağmur olacak
Islak kaldırımlarda sırılsıklam yürüycem
Ben seni yağmurdan sorna sevicem
Ve bir gün ölürsem, yeşil gözlerinde ölicem

:cry

çok güzelmiş :) özellikle resim harika ellerinize sağlık :oke:
BEĞENDİĞİNİZE SEVİNDİM, KIZ ARKADAŞIMIN BANA GÖNDERDİĞİ İLK ŞİİRDİ, AMA ARTIK BERABER DEĞİLİZ.:( YORUMUNUZ İÇİNDE TEŞEKKÜR EDERİM.
 
gknky

gknky

Üye
süperdi...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

FatoŞ
Cevap
0
Görüntüleme
527
FatoŞ
Cevap
4
Görüntüleme
3K
Haydar
Cevap
3
Görüntüleme
556
Haydar


Üst Alt