Senden Sonraki Kim? Oyunu...

Sponsorlu Bağlantılar

iceboy

iceboy

Üye
    Konu Sahibi
Senden Sonraki Kim? Oyunu...
Bende sonunda elimi oyun bolumune attim...

Oyun soyle arkadaslar. Herkes kendinden sonra yazi yazacak olan kisiyi tahmin etmeye calisacak. (online kisileri yazmaniz tavsiye edilir)

Bilenler birer puan kazanacak ve her bilen puan listesini guncellestirecek.
Mesela "benden sonra 'maxiboy' yazacak" gibi (guzel nick degilmi arkadaslar, maxiboy?)

Bilirse, bir sonraki kisi tahminini yapacak ve altina puani yazacak:

---------------
Maxiboy: 1
Maxigirl: 0 gibi...

Hadi ben basliyorum:

Benden sonra mad_girl yazacak...
 


Vassili

Üye
Ben yazdım

benden sonra Cyber-Warrior yazacak??
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
hayır ben yazdımm tühh gec kaldım iceboy

bundan sonra psikolojikmanyagg yazacak heuehe


durun direkt atladım oyuna ama yani bunda kimse bişiyi bilemezki gören direkt yazar
 
iceboy

iceboy

Üye
    Konu Sahibi
Goren direk yazar ama eglenceli olur. Sonunda muhakkak birileri bilecek dimi ama...

Benden sonra keremdurmus yazacak (okuyor) lol
 
irun

irun

Üye
Kerem Durmuş........
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
benden sonra gokhan 43 yazacak
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
ben geldim benden sonra iceboy yazacak
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
ben yazdım benden sonra ejay yazacak
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
benden sonra al_pacino yazacak
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
benden sonra needlefluff yazacak
 
Darkmayne

Darkmayne

Üye
Benden sonra msw yazacak(yaz da bir siftahımız olsun be )
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
olmaz ben yazcam
iceboy yazacak
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
ben yazdım

benden sonra mAd_girL yazacak
 

slayer

Üye
ben yazdım...

benden sonra ben yazacam..

_______
edit:
saymam bunu_!!! Benden sonra ben yazınca mesajlar birleşiyor_!!!
 
iceboy

iceboy

Üye
    Konu Sahibi
Mmmmmm....

Sitede aktif uyelerden biri yazacak ama kim???

Bence barabelli yazacak! (bu arada ben kactim, kurt dokecem disari cikip biraz, beni saymayin) ehe...
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
gene ben

şimdi barabelli yazacak
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
hımmm benden sonra al_pacino yazacak
dermişimmmmm
 

jöly

Üye
ben yazdımmm

benden sonra a21a yazıcak
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
ama ben yazdımm

benden sonra cepix yazacak
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
hımm gene benn

şimdi jöly yazacak
 


Üst Alt