:) Benden sonra tempestshine yazar
FatoŞ Üye KayraBey' Alıntı: Evet ben yazarım - - - Eklendi - - - Sağol kardeşim Genişletmek için tıkla ... Ben yazarım ne Demek Abimmm Sen Sağoll :tebesssüm: Abimm ?
KayraBey' Alıntı: Evet ben yazarım - - - Eklendi - - - Sağol kardeşim Genişletmek için tıkla ... Ben yazarım ne Demek Abimmm Sen Sağoll :tebesssüm: Abimm ?