anılbaran
Üye
Sen Hangi İphone'u Kullanıyorsun?
Merhaba sevgili iphone severler
bakalım hangi İphone'u kullanıyorsunuz? Anket üzerinden oy verelim.İsteyen arkadaşlar konuya mesaj olarak, cihazların renk ve depolama alanı hakkında bilgi verebilir.(Örnek:iphone 4 16 GB siyah) Onun haricinde konu dışı mesajlar çok olursa o mesajları sileceğimi de hatırlatayım.
bakalım hangi İphone'u kullanıyorsunuz? Anket üzerinden oy verelim.İsteyen arkadaşlar konuya mesaj olarak, cihazların renk ve depolama alanı hakkında bilgi verebilir.(Örnek:iphone 4 16 GB siyah) Onun haricinde konu dışı mesajlar çok olursa o mesajları sileceğimi de hatırlatayım.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

