Anket Sen Hangi İphone'u Kullanıyorsun?

Sponsorlu Bağlantılar

Sen Hangi İphone'u Kullanıyorsun?


  • Kullanılan toplam oy
    34
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Sen Hangi İphone'u Kullanıyorsun?
Merhaba sevgili iphone severler :) bakalım hangi İphone'u kullanıyorsunuz? Anket üzerinden oy verelim.İsteyen arkadaşlar konuya mesaj olarak, cihazların renk ve depolama alanı hakkında bilgi verebilir.(Örnek:iphone 4 16 GB siyah) Onun haricinde konu dışı mesajlar çok olursa o mesajları sileceğimi de hatırlatayım.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Akhtoher


mrzstyl

mrzstyl

Üye
usta biraz konu dışı gibi ama "hiçbiri" seçeneğide koysaydın ankete :hmmm
 
Serhan

Serhan

Üye
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
iPhone 6 uzay gri 64 gb.
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
iPhone 5 32GB Siyah
 
  • Beğen
Tepkiler: Akhtoher
Akhtoher

Akhtoher

Üye
iPhone 6 Plus 64 GB Space Gri.
 
  • Beğen
Tepkiler: Baranbaris
alical33

alical33

Üye
iPhone 6 plus 64gb space grey
 
enes-1907

enes-1907

Üye
iphone 6 Plus 64 GB Gold
 
_asabiii_

_asabiii_

Üye
iPhone 5S 16 GB
 
SpyChef

SpyChef

Üye
Bi kaç haftaya 6+ inşallah
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
iPhon 6 Plus 64gb
 
avast

avast

Üye
İ5 den 6 ya geçmeyi düşünüyordum elimde hurda olana kadar geçmemeye karar verdim
 
MuhammedGMS

MuhammedGMS

Üye
iPhone 6 Plus 64GB Space Grey
 


Üst Alt