Sen bana ask dedinBen kirletemem ki.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
Sen bana ask dedinBen kirletemem ki.
Sen bana ask dedinBen kirletemem ki.




Senden benden ne farkeder

şeytana uyup aşkı yakmışız

Adımı söylemezdin bana seslenirken

Aşk derdin aşkım derdin her aşk dediğinde

Beni kendine daha çok aşık ederdin

Buluştuğumuz anları hatırlıyorum

Güller açardı gönlümde sen gelirken

3-5 saat bile ayrılsak yapraklarım dökülürdü sen giderken




Fırtınalarda korunup saklandığım liman olduğumu

söylerdin ömrünün sonuna dek beni seveceğine

kalbini kalbime kelepçeleyip

anahtarını okyanusa attığını eklerdin

benim için kıyamet seni kaybettiğim gün demekti

ruhumda sakladığım en derin hazinemdin sonsuza kadar saklıyacağım

yokluğumda sen nasıl olursun diye hayal ettiğimde

seni mutlu çok mutlu görüyorum çünki hep öyle ol istedim

hatta belki yeni aşklar tanırsın tanı zaten

herşeyin en güzeli senin olmalı

aynı şeyi isteme benden yerine kimseyi koyamam ki




Bazı şarkılar vardı birlikte sevdiğimiz

senin bana benim sana söylediğimiz onlardan bir yada

bir benzerini duyarsan beni anımsar gülümsersin benmi?

ben hiç unutmıcamkı

okyanusa attığın anahtarı biri bulurda bizi bizden çözer diye

daha iyisini yaptım seni kalbime kazıdım

her atışında hatırlamak için

yaşıyor ama uzaktaysak birbirimizden seni hiç unutmadım

ölüm değilse bizi ayıran yazık olmuş hata yapmışız


Kendine sahip çık

bensem kalan geride zaten sen hep görüceksin

ben kimseyi ama kimseyi

seni sevdiğim kadar sevmedimki

sen bana aşk dedin bizi
 
Lové*

Lové*

Üye
Bu Şarkıyı Çok Seviyorum Ya :) Soner Arıcada Süper Sölüyo :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
515
DarkredBlue61
Cevap
2
Görüntüleme
2K
PALA.
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Cevap
0
Görüntüleme
575


Üst Alt