Selam Beni Hatırlayan Var Mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Selam Beni Hatırlayan Var Mı ?
2 sene önce üniversite sınavına hazırlanmak için girememiştim foruma geçen sene de ara ara girip aktif olmamıştım, belki hatırlayan vardır moderatörlük de yapmıştım eski tayfadan birilerini görürsem çok mutlu olurum
 
Tepkiler: grafikseli 84 ve vapur dumanı

SHS

Üye
tekrar hoşgeldin ama hatırlamadım..
 
hoşgeldin.eski konulardaki mesajlarından hatırladım.
 
ben yeniyim yırttım
 
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar
 
En yeni ben üye oldum ağabey
 

Burak

Üye

hatırlamaz olur muyuz hiç seni.

hoşgeldin.
 

DiaBLoS

Admin
Hatırladım dostum
Hoşgeldin tekrar .
 

asigsasi

Üye
hatırladım seni hoş geldin tekrar
 
forumda pek aktif değildim ama sanki hatırlıyor gibiyim neyse hoşgeldinnn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...