Şeffaf bildirim çubuğu

    Konu Sahibi
Şeffaf bildirim çubuğu
Arkadaslar bildirim çubuğunu şeffaf yapmak istiyorum ama hicbi bilgim yok. Yardımcı olabilirmisiniz ?
 
Onu yapman zor cunkü seffaf olmadığına göre büyük ihtimal android sistemin 2.3.x dir seffaf çubuk 4.0 ve ustunde oluyor sadece yapman için telefona root atıp 4.0 olan rom bulman lazım internette arastir biraz rom falan bilgi sahibi olursun
 
    Konu Sahibi

Cihazda 4.1.2 rom yuklu zaten. Ve rootlu. Ama nasil yapacagim hakkinda ne bi kaynak bulabildim nede bilgi sahibiyim.
 

eeenzo

Üye
benimki 4.1 ama şeffaf değil nasıl şeffaf yapıcam?
 

-efşan

Üye
 
Simplistic framework yükleyin orada her ayar mevcut
 
    Konu Sahibi
Yukledimde bi sonuc alamadım .a
 

Oby_

Üye
Cyanogen mod yuklu olmasi lazim bunu yapabilmen icin
 
Simplistic framework yükledikten sonra "simplistic control" uygulamasını yükleyin orada her ayar mevcut.
Benim ki şeffaf örneğin jb 4.1.2
 

cumalitr

Üye
Simplistic framework yükledikten sonra "simplistic control" uygulamasını yükleyin orada her ayar mevcut.
Benim ki şeffaf örneğin jb 4.1.2

Simplistic frameworku indirdim ama zip uzantili acincada apk dosyasi cikmiyor.Simplistic control uygulamasini yükledim status bari transparan ayarlarini yapiyorum ama olmuyor,yardimci olursaniz sevinirim..
 
Bende bildirim çuubuğunu şeffaf yapmak istiyorum ama cihazım rootlu değil yokmu bunun bir çaresi :/
 
Simplistic frameworku indirdim ama zip uzantili acincada apk dosyasi cikmiyor.Simplistic control uygulamasini yükledim status bari transparan ayarlarini yapiyorum ama olmuyor,yardimci olursaniz sevinirim..
.zip dosyasını recoveryden yükledikten sonra simplistic control uygulamasından ayarlamalari yapınız.
Ne olur ne olmaz yine de nandroid yedek alın.