Secman ve Sertifika Sorunum hakkında...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hub

Üye
    Konu Sahibi
Secman ve Sertifika Sorunum hakkında...
Merhaba arkadaşlar

Yüklemek istediğim uygulamaların çoğu sertifika hatası veriyor. Ve artık bu sorundan kurtulmak istiyorum. Tarihi geri aldım, birçok program kurdum yine de olmuyor. Son olarak Secman'ı denemek istedim. Fakat kurmaya kalktığımda
" Yüklenemiyor. Bu bir dahili bileşen" diye bir hata aldım. Lütfen yardım eder misiniz? Herşeyde Sertifika hatası veriyor.

Telefonum : Nokia N73 ...:islik
 


hub

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim ilginiz için. Sorunumu signed sitesi sayesinde çözdüm.
 

fatihtepeyurt

Üye
Arkadaşlar merhaba ;

Nokia E72 ' de sertifika işlemini nası yapabilirim.Kolay gelsin iyi çalışmalar.
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
saolasın kardeş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 2649478
Cevap
7
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2649478
Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
787


Üst Alt