hub
Üye
Secman ve Sertifika Sorunum hakkında...
Merhaba arkadaşlar
Yüklemek istediğim uygulamaların çoğu sertifika hatası veriyor. Ve artık bu sorundan kurtulmak istiyorum. Tarihi geri aldım, birçok program kurdum yine de olmuyor. Son olarak Secman'ı denemek istedim. Fakat kurmaya kalktığımda " Yüklenemiyor. Bu bir dahili bileşen" diye bir hata aldım. Lütfen yardım eder misiniz? Herşeyde Sertifika hatası veriyor.
Telefonum : Nokia N73 ...
Yüklemek istediğim uygulamaların çoğu sertifika hatası veriyor. Ve artık bu sorundan kurtulmak istiyorum. Tarihi geri aldım, birçok program kurdum yine de olmuyor. Son olarak Secman'ı denemek istedim. Fakat kurmaya kalktığımda " Yüklenemiyor. Bu bir dahili bileşen" diye bir hata aldım. Lütfen yardım eder misiniz? Herşeyde Sertifika hatası veriyor.
Telefonum : Nokia N73 ...

