şebeke sorunu yardım!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
şebeke sorunu yardım!!
Merhaba arkadaşlar ben normalde nokia e66 kullanıyorum fakat sim kartımı o telefona takıp da bi konuşmaya başlayınca her konuşmanın 10-15. saniyesinde şebeke kayboluyor ve görüşme kesiliyor ama hemen sonra geri geliyor. Bazen mesaj gönderdikten sonra da aynı şey oluyor. Sim kartımı başka bir telefona takıyorum o zaman bu sorunlar olmuyor. İşin ilginç tarafı e66 ya başka bir sim kart takınca dediğim problemler yaşanmıyor. Lütfen yardım edin !!
 

mstf_l

Üye
sim kartın eski olabilir onun icin senin telefonunda tam uyumlu calısmayabilir
 

Burak

Üye
sebeke ayarlarından bı sorun olabılır mı acaba
 
Sorun olabilir bi telefoncuya göstermek gerek..
 
Elinizle anten yerini kapatıyor olabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...