messevim
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bende öyle yaptım. Ama değişen birşey olmadı. Google playda şebeke güçlendirici programlar vs var. Denedim yine sonuç olumsuz.Bu sorun sanırım 3G'den kaynaklanıyor benimde açıktı 3G kapattım şuanda her yerde çekiyor aklıma ilk bu geldi benim benim cihazda böyle bi sorun vardı istersen sende bi dene
Aklıma başka birşey gelmiyor öyleyse kardeşim...Bende öyle yaptım. Ama değişen birşey olmadı. Google playda şebeke güçlendirici programlar vs var. Denedim yine sonuç olumsuz.
Yinede eyvAllahAklıma başka birşey gelmiyor öyleyse kardeşim...
Bulunduğum yerde şebeke sıkıntısı var. Belli başlı yerlerde sadece çekiyor. Ben LG G2 kullanıyorum. Ama Nokia 1110 nun çektiği yerden benim telefon çekmiyor. Sadece benim telefon değil Nokia x3, note 2 de oradan çekmiyor.
Acaba bunun nedenini öğrenebilir miyim ? Yani o kadar yıllık bir telefon son teknoloji telefonlardan daha iyi çekiyor ? Ve şebekesi güçlü olan bir telefon önerebilir misiniz ? 1110 olmayı düşünüyorum ama en azından alacağım telefonun wi fi si olsun istiyorum..
ah bide samsungun arayüzü baymasa çok güzel olucakNote2nin wifisi cok saglam laptopa kafa tutuyor rahatlikla,hep gsm modunda sebekem sorun yasamadim ornek sadece ustune bir ton tel cıktı tabi
Yazilimsal bir sorun galiba çekmediği yerde arama yapıyorum arattiriyorum bir sorun yokBulunduğum yerde şebeke sıkıntısı var. Belli başlı yerlerde sadece çekiyor. Ben LG G2 kullanıyorum. Ama Nokia 1110 nun çektiği yerden benim telefon çekmiyor. Sadece benim telefon değil Nokia x3, note 2 de oradan çekmiyor.
Acaba bunun nedenini öğrenebilir miyim ? Yani o kadar yıllık bir telefon son teknoloji telefonlardan daha iyi çekiyor ? Ve şebekesi güçlü olan bir telefon önerebilir misiniz ? 1110 olmayı düşünüyorum ama en azından alacağım telefonun wi fi si olsun istiyorum..
Ben wi fi sinden bahsetmemiştim.Note2nin wifisi cok saglam laptopa kafa tutuyor rahatlikla,hep gsm modunda sebekem sorun yasamadim ornek sadece ustune bir ton tel cıktı tabi
Sadece benim telefon çekmese yazılımsal diyeceğim. ama renkli ekran olan telefonlarda oluyor bu sorun. 1110 kadar çekmiyorlarYazilimsal bir sorun galiba çekmediği yerde arama yapıyorum arattiriyorum bir sorun yok
Evet işte bende bunu diyorum. Şebeke çekim güçlerinin hangi telefonda ne kadar olduğunu öğrenebilir miyiz acaba ?Daha güçlü alıcı-verici olabilir geçmiş cihazlarda.Daha üst telefonlarda standartlara uyması sebebiyle bu düşürülmüş olabilir.Yada frekans farkı vardır.
Hayır değil. Ama 1110 nun antenin, son model telefonların anten gücünden daha güçlü olması mantıksız olmaz mı ?Anten Güçüyle Alakalı Olabilir Güç Tasarufunda Filan Değil Dİmi?
Neden Olsun? Senin Cihazindan Bİnlerce Yük Var Ekranıymiş NFCsi İmiş GPRS İmiş Bin Tane Yük Bindiren Şey Peki 1100 Da Ne Var? Hiçbişey Üreticinin İşi Bu Anten Yada Dediğim Gibi Güç Tasarrufunda Filan Kısabilir Belki.Ama Dediğiniz Gibi Bu Çekim Gücünde Nokianin Biraz DahaFazla Olduğuna Şahit Oldum Çok 808 Çekerken S2 Çekmiyordu Gibi Anten Meselesi Filan OlabilirHayır değil. Ama 1110 nun antenin, son model telefonların anten gücünden daha güçlü olması mantıksız olmaz mı ?
Benim cihaz 1500 lira. 1110 65 Lira . Bu yüzden olsun. ne demek istediğimi anlatamadım galiba.Neden Olsun? Senin Cihazindan Bİnlerce Yük Var Ekranıymiş NFCsi İmiş GPRS İmiş Bin Tane Yük Bindiren Şey Peki 1100 Da Ne Var? Hiçbişey Üreticinin İşi Bu Anten Yada Dediğim Gibi Güç Tasarrufunda Filan Kısabilir Belki.Ama Dediğiniz Gibi Bu Çekim Gücünde Nokianin Biraz DahaFazla Olduğuna Şahit Oldum Çok 808 Çekerken S2 Çekmiyordu Gibi Anten Meselesi Filan Olabilir
Bu dediğiniz mantıklı.. Acaba radyasyon seviyesini açma gibi bir ihtimal var mıRadyasyon seviyesini makul dereceye çekmek için gücünü düşürmüş olabilirler
bizim oradada bazı yerlerde öyle şöyle düşünüyorum bluetooth wifi falan telefonun çekimini azaltır gibime geliyo bababm 1600 kullanıyo ben 5800 bazen oonunki çekiyor benimki çekkmiyorHayır değil. Ama 1110 nun antenin, son model telefonların anten gücünden daha güçlü olması mantıksız olmaz mı ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?