Öneri Şebeke çekim gücü

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Şebeke çekim gücü
Bulunduğum yerde şebeke sıkıntısı var. Belli başlı yerlerde sadece çekiyor. Ben LG G2 kullanıyorum. Ama Nokia 1110 nun çektiği yerden benim telefon çekmiyor. Sadece benim telefon değil Nokia x3, note 2 de oradan çekmiyor.

Acaba bunun nedenini öğrenebilir miyim ? Yani o kadar yıllık bir telefon son teknoloji telefonlardan daha iyi çekiyor ? Ve şebekesi güçlü olan bir telefon önerebilir misiniz ? 1110 olmayı düşünüyorum ama en azından alacağım telefonun wi fi si olsun istiyorum..
 
Tepkiler: hawaemin
Bu sorun sanırım 3G'den kaynaklanıyor benimde açıktı 3G kapattım şuanda her yerde çekiyor aklıma ilk bu geldi benim benim cihazda böyle bi sorun vardı istersen sende bi dene
 
Tepkiler: hawaemin

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bu sorun sanırım 3G'den kaynaklanıyor benimde açıktı 3G kapattım şuanda her yerde çekiyor aklıma ilk bu geldi benim benim cihazda böyle bi sorun vardı istersen sende bi dene
Bende öyle yaptım. Ama değişen birşey olmadı. Google playda şebeke güçlendirici programlar vs var. Denedim yine sonuç olumsuz.
 
Tepkiler: hawaemin

3onur5

Üye


1110 --------------- eski toprak...
 
Tepkiler: hawaemin

MaxipmaN

Üye
Note2nin wifisi cok saglam laptopa kafa tutuyor rahatlikla,hep gsm modunda sebekem sorun yasamadim ornek sadece ustune bir ton tel cıktı tabi
 
Tepkiler: 3onur5

mr.bell

Üye
Daha güçlü alıcı-verici olabilir geçmiş cihazlarda.Daha üst telefonlarda standartlara uyması sebebiyle bu düşürülmüş olabilir.Yada frekans farkı vardır.
 
Yazilimsal bir sorun galiba çekmediği yerde arama yapıyorum arattiriyorum bir sorun yok
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Note2nin wifisi cok saglam laptopa kafa tutuyor rahatlikla,hep gsm modunda sebekem sorun yasamadim ornek sadece ustune bir ton tel cıktı tabi
Ben wi fi sinden bahsetmemiştim.
Yazilimsal bir sorun galiba çekmediği yerde arama yapıyorum arattiriyorum bir sorun yok
Sadece benim telefon çekmese yazılımsal diyeceğim. ama renkli ekran olan telefonlarda oluyor bu sorun. 1110 kadar çekmiyorlar
Daha güçlü alıcı-verici olabilir geçmiş cihazlarda.Daha üst telefonlarda standartlara uyması sebebiyle bu düşürülmüş olabilir.Yada frekans farkı vardır.
Evet işte bende bunu diyorum. Şebeke çekim güçlerinin hangi telefonda ne kadar olduğunu öğrenebilir miyiz acaba ?
 
Tepkiler: hawaemin
Anten Güçüyle Alakalı Olabilir Güç Tasarufunda Filan Değil Dİmi?
 
Hayır değil. Ama 1110 nun antenin, son model telefonların anten gücünden daha güçlü olması mantıksız olmaz mı ?
Neden Olsun? Senin Cihazindan Bİnlerce Yük Var Ekranıymiş NFCsi İmiş GPRS İmiş Bin Tane Yük Bindiren Şey Peki 1100 Da Ne Var? Hiçbişey Üreticinin İşi Bu Anten Yada Dediğim Gibi Güç Tasarrufunda Filan Kısabilir Belki.Ama Dediğiniz Gibi Bu Çekim Gücünde Nokianin Biraz DahaFazla Olduğuna Şahit Oldum Çok 808 Çekerken S2 Çekmiyordu Gibi Anten Meselesi Filan Olabilir
 
Tepkiler: ilker83

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Benim cihaz 1500 lira. 1110 65 Lira . Bu yüzden olsun. ne demek istediğimi anlatamadım galiba.
 
Tepkiler: hawaemin

mr.bell

Üye
Radyasyon seviyesini makul dereceye çekmek için gücünü düşürmüş olabilirler
 
Tepkiler: hawaemin

mr.bell

Üye
Hiç zannetmiyorum,konan alıcı ile alakalı fabrikasyon bir durumdur
 
Tepkiler: hawaemin ve mehsevim

ByKatre

Üye
Hayır değil. Ama 1110 nun antenin, son model telefonların anten gücünden daha güçlü olması mantıksız olmaz mı ?
bizim oradada bazı yerlerde öyle şöyle düşünüyorum bluetooth wifi falan telefonun çekimini azaltır gibime geliyo bababm 1600 kullanıyo ben 5800 bazen oonunki çekiyor benimki çekkmiyor