SE Xperia ray Mi? YOKSA Samsung Ace mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
pro.engineer

pro.engineer

Üye
    Konu Sahibi
SE Xperia ray Mi? YOKSA Samsung Ace mi ?
arkadaşlar telefon almak istiyorum fakat xperia ray ve samsung ace arasında kaldım . Kullananlar varsa artılarıni eksilerini yazsnlar lütfen. Bir de xperia ray için android işletim sistemini tam anlamıyla kullanamıyormuş diye duydum. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim
 


mnstrdnc

mnstrdnc

Üye
xperia ray çok daha iyi dir kardeş hem ics güncellemeside gelcek xperia ray a
 
SilenTMan3437

SilenTMan3437

Üye
ray kamera acsndan beya onde rayn ekran perfrmansda sonynın tvlerdki kalte ıle aynı bna gore ray yanı ama butce zorlncksa bulsma hepsı eskyo.d alo desin yeter.d
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
tabikide xperia ray
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
    Konu Sahibi
bende ray taraftaryym fakat androidi tam desteklemediklerini duydum doğru mu
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
tam desteklemiyor derken ? android ICS 4.0 desteği bile var xperia ray da


Qualcomm 1 Ghz işetimcisinden güç alan telefonda Adrenı 205 grafik işemcisine yer verilmiş 512 Mb sistem belleğine yer verilmiş Xperia ray’da 1 Gb dahili depolama alanı var fakat kullanıcılar için sunulan miktar 300Mb olarak belirlenmiş.3.3 inch boyutunda led aydınlatmalı kapasitif dokunmatik ekrana sahip olan telefon kullanıcılara 480*854 çözünürlük sunuyor.wifi, 3g, bluetooth gibi kablosusu iletişim özelliklerine yer verilen telefonda kablolu veri aktarımı ve jarj işemi için micro usb girişi yer almakta
Sony Ericson Xperia Ray’da sensorlu ve otofocus destekli 8Mp kamera yer alıyor

bence galaxy ice den çok çok daha iyi bir seçim olacaktır


üstelik şuan için

Android 2.3 işletim sistemli xperia ray xperia seisindede yer alan diğer telefonlarda yer alan time scep arayüzü yer alıyor.Kullanıcılara 5 tane ana ekran sunan time scep arayüzü efektlerin kaydırma hareketleri widget gibi görselleri kaydırırkende görsel açıdanda kalitesini arttırıyor.Ana ekranada kısyol veya widget eklemek için ana ekranda boş bir alana basmak veya menü tuşunu kullanmak yeterli olacak Ekranın alt kısmında bulunan hızlı erişim butunlarıda özel olarak değiştirilebiliyor.Bütün uygulamaların listelendiği uygulama listesi kullanıcılara yüklü olan uygulamaları alfanumerik, en sık kullanılanlar ve son yüklenen uygulamalar olarak listeleme seçeneği sunuyor.
Xperia ray’in sanal klavyesi 3.3 inçlik ekranı ilk etapta darlığı nedeniyle zorluk çıkartıyor fakat kullandıkça ekran boyutuna ve tuşların boyutuna rahatça alışabilirsiniz.Bu duruma alternatif olarak dikey moda sanal telefon tuş takımınıda aktif hale getirmeniz mümkün.Sanal klavyenin yatay moda kullanımı ise en rahat kullanılan ve tavsiye edeceğimiz kullanım şekli olacak.
Experia ray kullanıcılara sunduğu internet tarayıcısı sunduğu yüksek performansı ile beğenimizi kazandı.Sayfalrın açılış süreleri ve görüntülenme süresi oldukça iyi durmda.Tarayıcının çıklu sayfa açma yeteneğide beğenimizi kazanan noktalardan biri oldu.Açılan web sayflarına yakınlaştıema yapmak için winc to zoom hareketini yapmamız yeterli.Telefonun işlemcisi ve işletim sistemi flash desteği sunduğu için flash içerikler flash içerikli siteler ve bu sitelerde yayınlanan flash videolar kolaylıkla görüntülenebiliyor.
Akıllı telefonların sunduğu en önemli biri olan e-posta desteği xperia ray dede diğer android işetim sistemli cihzlarlar aynı doğrultuda performans sunuyor.Telefonun gmail ve e-posta uygulamalarına tanımlayacağınız e-posta hesapları data bağlantınız olduğu sürece rahatlıla takip edebilir e-posta alış verişini gerçekleştirebilirsiniz.

yani android için eksik tarafını göremedim
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
    Konu Sahibi
çok güzel özellikleri var tasarımı da şık zaten . Parayı denkleştirmeye çalışıyorum hem şuan denk olsa bile sınavdan sonra ancak alabilirim. Bilgilendirme için teşekkür ederim
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
önemli değil :)
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Ace hiç bulaşma çunku Samsung , samsung ucuz hızlı canavarlar uretiyor ama kalite yok gibi birşey bozuldugu zaman çöpe atabilirsin , tavsiyem bu yuzden ray olucaktır ama neo v dusunmenide öneririm :) ray biraz eskidi
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
    Konu Sahibi
neo v için bilgilendirme yapar misin ?
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Xray...
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
    Konu Sahibi
neo da görüntülü konuşma yok
 
1fb7

1fb7

Üye
ben ray kullanicisiyim kesinlikle rayy ;
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
    Konu Sahibi
sıkıntıya rastladin mi hiç ?
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Tabi ki hiç düşünmeden XPERIA RAY.

Ace'e bulaşmak en büyük hata :oke:
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
    Konu Sahibi
peki bu 3g görüntülü konuşma sıkıntıları ne olacak beyler?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt