Schuster'den derbi yorumu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Schuster'den derbi yorumu
Beşiktaş Teknik Direktörü Bernd Schuster, Milli Basketbol Takımı'nın Dünya Şampiyonası'nda finale çıkmasına çok sevindiğini belirtirken, gelecek hafta oynayacakları Fenerbahçe derbisiyle ilgili konuştu.








Ankaragücü'nü 4-0 yendikleri maçtan sonra katıldığı basın toplantısında, bir soru üzerine ilk olarak Dünya Basketbol Şampiyonası'nda milli takımın finale çıkmasına değinen Bernd Schuster, "Şampiyona başlamadan önce üç isteğim vardı. Türkiye-İspanya, Türkiye-ABD veya ABD-İspanya finallerinden birinin olmasını istiyordum. Şimdi Türkiye ile ABD oynayacak. Buna çok sevindim. Finalde onların yanında olacağız ve onlara bütün desteğimizi vereceğiz" diye konuştu.
Bu konuda bir de espri yapan Schuster, "Tanjevic, verdiğim taktikleri uyguladı mı bilmiyorum maçı izleyemedim" dedi.
"SKOR VE OYUNDAN MEMNUNUM"
Dünya Basketbol Şampiyonası ile ilgili yaptığı yorumdan sonra Ankaragücü maçıyla ilgili düşüncelerini aktaran Alman teknik adam, skordan ve oyundan memnun olduğunu söyledi.
Ankaragücü karşısında takımda ufak değişiklikler yaptıklarını anlatan Schuster, "Quaresma oynayamadığı için kanatlardan değil de orta sahayı güçlendirmek istedik. Futbolcularım bugün çok iyi çalıştılar. Zaten bu çalışmayı gösterdikten sonra da kalite farkı ortaya çıkıyor. Bugünkü skor ve oyundan memnunum" ifadelerini kullandı.
Schuster, "Değişiklikleri seven bir insanım, farklı oyuncuları denemeyi seviyorum ve bu farklılıkları ilerleyen maçlarda da göreceksiniz" şeklinde konuştu.
FENERBAHÇE DERBİSİ
Rakipler karşısında ilk golü bulduktan sonra takımın daha rahat oynadığı ve farklı sonuçlar aldığının hatırlatılıp, gelecek hafta sonunda oynayacakları Fenerbahçe derbisinde de erken golün kendilerini rahatlatıp rahatlatmayacağı sorusuna Schuster, şöyle yanıt verdi:
"İlk golü attığımızda futbolcular kendini biraz daha rahat hissediyor. Ben 1-0 veya 2-0 biten maçı, 2-0'dan sonra bırakan takımları sevmiyorum. Taraftar sizi desteklemeye geliyor ve sonuna kadar onlara mücadelenizi göstermelisiniz. Ancak Fenerbahçe çok büyük ve kuvvetli bir takım. Fenerbahçe karşısında 1-0 kazanmayı tercih ederim."
Schuster, Fenerbahçe derbisiyle ilgili yorum yapmaktan kaçınırken "Perşembe günü UEFA Avrupa Ligi'nde önemli bir maçımız var. Öncelikle bu maçı düşünüyoruz. Fenerbahçe maçını Perşembe gününden sonra düşünmeye başlayacağız. Zaten iki takım arasında bir sır yok, iki takım da birbirini tanıyor" yorumunu yaptı.
 
haltie

haltie

Üye
Takımı güzel oldu iyi oynatıyor doyumsuz bir takım yarattı defans sorununu aşarsa çok daha güzel olucak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt