satmak isteyen varmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

banditcho

Üye
    Konu Sahibi
satmak isteyen varmı
arkadaslar elinde huawei ideos x5 motorola milostane olupta satmak isteyenler varsa ben almak isterim fiyatım 350 lira civarında
 


matrak104

Üye
Kardeş bu telefonu bulman çok zor ya :) özel bir sebebi var mı bunu istemenin ?
 

banditcho

Üye
    Konu Sahibi
ozel sebebi yok kardes sadece hosuma gitti :)
 

daniali

Üye
motorola mileston 299 tl :D
 

banditcho

Üye
    Konu Sahibi
ok goruselim.milestone.cihaz kozmetik olarak temizmi yada 05356565290 ok.
 

daniali

Üye
ben satıcı deilim zeytinburnu olivumda depo ürünleri var sıfırı 600 depo ürünü 299 tl düşünürsen git bak :D
 
Panti60

Panti60

Üye
Nokia x2-00 satıyoru m
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt