Satılık/takaslık sony ericsson c905(SATILDI)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
Satılık/takaslık sony ericsson c905(SATILDI)
Benim elimde bana hediye olarak gelen bir adet sony ericsson c905 marka ve model bir telefon vardır cihaz kozmetik olarak çok iyi durumdadır kısaca özelliklerini yazarsak:


AntenDahili
BoyutBoyutlar104 x 49 x 19.5 mm
EkranRenkTFT, 262K
Boyut240 x 320 piksel

- Accelerometer sensor for auto-rotate
HafızaAranan Numaralar30
Arayan Numaralar30
Cevapsız Çağrılar30
Paylaşılan Hafıza160 MB

- Photo call

- Memory Stick Micro (M2), 2 GB card included
ZilPolifonik - MP3
Ağ BağlantılarıModemEvet, EDGE, Class 10, 236.8 kbps
USBEvet
BluetoothEvet, 2.0, A2DP
WAPEvet
TarayıcıEvet, WAP 2.0/HTML (NetFront), RSS reader
E-PostaEvet
3GEvet, HSDPA
WLANEvet, Wi-Fi 802.11 b/g
ÖzelliklerSMSGönderme / Alma
MMSGönderme / Alma
KameraEvet, 8 MP, 3264x2448 piksel, autofocus, image stabiliser, video, xenon flash; secondary videocall camera
JavaEvet
Değiştirilebilir OyunEvet
OyunEvet
AlarmEvet
Hesap MakinasıEvet
Ses KayıtEvet
T9Evet
HandsfreeEvet
SaatEvet
İş ListesiEvet
Sesli AramaEvet
FM RadyoEvet

- TV out

- Organiser

- MP3/AAC/MPEG4 player

- TrackID music recognition

- A-GPS fonksiyonu

- Built-in GPS receiver

- Picture editor/blogging

- Camera images geo-tagging
Standart BataryaBekleme Süresi380 saat
Konuşma Süresi9 saat

















































































































































bir sürü özelliği bulunmaktadır ben aslında java tabanlı cihazlara pek alışkın değilim onun içinde symbian işletim sistemine sahip yüksek modellerle takas yapmak istiyorum başta: Nokia N86,Nokia N96 gibi yüksek model cihazlarla takas etmek istiyorum zaten bu cihazın en belirgin özelliği ise 8.1 megapix. kamerasıdır bu cihaz sizde olduktan sonra ise yanınızda dijital foto. mak.veya bir video kamera yada bir mp3 çalar taşımanıza gerek yoktur çünkü bu cihaz bütün hepsinin işini görmektedir ve yanında verilecek olan aksesuarlar ise: Orjinal Şarj Aleti,Orjinal Kulaklığı vede H.kartı,Bir adet Kılıf verilecektir cihazın satış bedeli ise sadece 450 liradır
indirim,pazarlık ve buna benzer şeyler kesinlikle yoktur! ve yine üstüne para alabileceğim cihazlarlada takas olur ama symbian işletim sistemi olmak şartı ile cihazı elden de göstere bilirim ama bursada olmak şartı ile

cihazın rengi siyahtır,şarjı net 3 gün gitmektedir
 


fenerlix73

fenerlix73

Üye
c905 de gps ile ilgili bi problemin yok dimi hiç gps ini kullandın mı çalışıyomu gps i...
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
valla hiç kullanmadım ben daha çok kamerasını kullanıyorum o benim işime daha çok yarıyor
 

kayabrt

Üye
selam arkadaşım bendede hediye gelen ama türkiyeden alınma garantili daha 3 aylık motorola zn5 var.. l takas ve para düşünürsen sevinirim..
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
aslında ben nokia kullanıcısıyım ama motorolada olabilir senin cihaz+100 tl üste verirsen neden olmasın?
 
m3rcyfulfate

m3rcyfulfate

Üye
merhaba elimde n82 var kozmatik olarak 10 üzerinden 9 bu temizlikte bulman zor.telefon gempa çıkışlı hiçbir sorunu yoktur olmadı.bişey sorucam c905 pasaporta kayıtlı mı?+ cevabınızı bekliyorum
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
tşk.ederim ama ben n82 ile takas düşünmüyorum zaten daha önce n82 kullanmıştım vede hiç memnun kalmamıştım (kamerası) hariç +cihaz pasaport kayıtlı çünkü bu cihazlar daha tr'de satışı yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt