Satılık Nokia N-Gage Classic 70 tl

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ares237

Üye
    Konu Sahibi
Satılık Nokia N-Gage Classic 70 tl
Selamlar Arkadaslar,
Elimde 2 adet N-Gage Classic bulunmaktadır İkisinin de kapakları cok iyi durumdadır.Kapaklar yurt dısından alınmıstır daha sonra ellenmemıstır kısacası yeni gibi.2 cihazında orta kasalarında ufak tefek hasarlar siz de takdir edersiniz ki eski bir alet oldugu için o kısmı degistiremiyorlar.Paraya ihtiyacım oldugundan satıyorum.


Cihazların tekine istedigim fiyat 70 tl.
2 gb hafıza kartı isterseniz 10 tl ye bırakırım.

İstanbul içi Avrupa tarafı elden teslim.İstanbul dışına karşı ödemeli kargo seklınde yollayabılırım.
Tekinin fotosunu cektim digerininkini de cektigimde koyacagım.

Kusura bakmayın baska bi telle cektim kamerasını iyi olmadıgı için bazı resimler biraz kalitesiz çıkmış

Resimler:




 


yalowa

Üye
Son fiyat bumudur ?
 

ares237

Üye
    Konu Sahibi
Evet hocam
 

azap_sehri

Üye
cihazlar hala duruyor mu dostum.
ikiside mi satlık herbiri için ne kadar istiyorsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt