Satılık Nokia C6-01 (SPB shell 3d 'li)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Satılık Nokia C6-01 (SPB shell 3d 'li)
Herkese Merhabalar

Arkadaşlar fiyat 440 tl dir.
Cihaz ayrıntıları ise :

11.22.2012 TARİHİNE KADAR SİGORTALI****

TELEFON 2 YIL GARANTİSİ DEVAM ETMEKTEDİR. SİGORTA İLE GARANTİYİ KARIŞTIRMAYIN. TELEFON KULLANILAMAZ HALE GELİRSE,KIRILIRSA, PARCALANIRSA, SU KAÇARSA, MORALİ BOZULURSA VS. SİGORTA KARŞILAR.. hani derler ya kız gibi,,, aynen öyle ekranında çizik bulana, geri iade garantisi, geri iadede kargo benden !!! Symbian^3 BELLE yüklü 1 ay önce güncellenmiş tüm yollar (nokia'nın kendi GPS bedava olduğundan heran gps'i kullanabilirsiniz üstünde ücretli SPB SHELL 3D (30 tl) programı
YANLIŞ DUYMADINIZ
SPB SHELL 3D VE birçok destek program yüklü
Nokia'nın dokunmatik jelatinini sevmediğimden kendim 20 tl ye özel jelatin taktırdım çünkü parmağınızdaki ısı ile çalıştığı için, daha özel jelatin tercih ettim vee 8 gb hafıza kartı var. 8 megapixel kamerasıyla 720p hd kalitesiyle çekim yapar
640 mhz uçak hızıyla işlem yapar.
yanında kulaklık, usb bağlantı kablısu (bilgisayara) ve şarj aleti (kullanılmamış)
sert kapaklı kılıf (her türlü darbeye dayanıklı) AYRICA USB HOST APARATI YANINDA BEDAVA... BU NEDEMEK OLUYOR, TELEFONUNUZA MOUSE,KLAVYE VE USB BELLEK GİBİ HARİCİ APARATLARI ACİL DURUMLARDA İSTEDİĞİNİZ ZAMAN TAKABİLİRSİNZ VE SON SÜRRAT KULLANABİLİRSİNİZ. VE BENDEN SİZE KÜÇÜK CEP MOUSE'U HEDİYE
ve dilli kılıf vereceğim
 

KayraBey

Üye
Hayırlı satışlar arkadaşım... Umarım istediğin gibi bir satış olur...
 
    Konu Sahibi
sosyal ağlar haricinde çok hızlı değilmi ?

- - - Eklendi - - -
 
kayrabey şimdi uçak var uçak var .her uçak bir mi yani
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar, herkesin bildiği kendine, niyetiniz ne olursa olsun, insanları rencide edici
veya ona yönelik yorumlar yapmayınız, yorumlarınızı kendinize saklayınız, ayrıca
symbian^3'ün "sosyal ağlar" haricinde her programda çok hızlı çalıştığı kesindir.
Buraya tartışma yaratıcı şeyler yazmak pek hoş değil.

Mesajınızı silerseniz memnun olurum, abartı diye birşey yok, hız göreceli bir kavramdır.
C6-01'in birçok programa iphone 3s'den daha hızlı giriş yaptığı şahsımca denenmiştir.
kimisi iphone'u kimisi samsung'u kimisi nokia'yı hızlı bulur, çünkü ilgi alanı duyduğunuz
programdan programa değişir...
 

__xXx__

Üye
telefonu fazla abartmışsın dostum bu bir
30 tl lik spb shell e para vermedende sahip olabilirdin bu bi artı yön değil bu iki
640 mhz ucak hızıyla işlem yapar diyorsun bu uçaktan ziyade biraz helikoptere benzedi yangın söndürme helkopterine buda 3
ama yine de iyi satışlar
 
    Konu Sahibi

bu sadece sizin değil daha önceki 3 yorum için de geçerlidir !!!

5- İlanda gereksiz yorum, fiyata müdahele, almayacak olmasına rağmen laf atma gibi girişimler ilan sahibinin isteği doğrultusunda açılan ilanda engellenebilir yada ilan sahibi bu yorumlara izin verebilir . Burada ilan sahibinin yaklaşımı çok önemlidir. Polemik yaparak laf yetiştirmeye çalışmak yerine şikayet etmeleri en kolay yöntemdir. Polemiğe giren üyelerin de mesajları silinmektedir, ilanları kilitlenebilmektedir.
 
680 mhz symbian 3 için yeterde artar ama android için söz konusu bile olamaz bu yüzden kullandığı tabir bir bakıma doğrudur lütfen ehil olmayan kişiler yorum yapmasın arkadaşa iyi satışlar...
 
    Konu Sahibi
680 mhz symbian 3 için yeterde artar ama android için söz konusu bile olamaz bu yüzden kullandığı tabir bir bakıma doğrudur lütfen ehil olmayan kişiler yorum yapmasın arkadaşa iyi satışlar...

çok güzel söyledin, ama bilgisizlik yüzünden ülkenin hali malum beyfendinin biri "spb shelll 3d'yi ücretsizde alabilirsin, bu bi artı değildir" falan filan diyor bu derece fikriyle konuşan başka bir millet yoktur.. Symbian^3 için spb shell 3d'yi bedavaya bana getiren (hack'li), bu telefonu ücretsiz alır. buda benim son sözüm , ayrıca spb shell 3d'li symbian bir telefon artı + artı+ artıdır

- - - Eklendi - - -

yorum yapmayı bukadar kendine ( memur " kelime anlamı mecbur" ) hisseden başka bir millet yok la bi susun
 

KayraBey

Üye
Yorumumu konu sahibinin haklı isteği üzerine değiştirdim.Kusura bakmayınız...
 
    Konu Sahibi
allah size akıl fikir versin Arkadaşlar, hala birşeyler yazma çabası... yazık
 

TeAmo42

Üye
hayırlı satışlar arkadaşım. 640mhz yi alttan alıyorsunuz. C601 yeterince hızlı telefon. ArkadaşDA çok güzelce açıklama yapmış. Beğenip almak isteyen konuşur. Beğenmeyen ise fiyatı eleştirebilir.arkadaşın yazdığı cümleleri değil.
 

esqalsiz

Üye
android die gidin çin çakmalarını alın bakalm kac gun kullanacksnz gorusuruz.c6 on numara cihaz
 
    Konu Sahibi

gelde bunu polemiğe muhtaç olan insanlara anlat. teşekkürler.
 

Del Rey

Üye
Bu uygulamaları yüklemişsin önceden. Merak ettiğim şey, bu uygulamaları telefona hard format atıp, en güncel sürümü yükledikten ve her türlü hafıza birimini biçimlendirdikten sonra mı yükledin?
 
    Konu Sahibi
Bu uygulamaları yüklemişsin önceden. Merak ettiğim şey, bu uygulamaları telefona hard format atıp, en güncel sürümü yükledikten ve her türlü hafıza birimini biçimlendirdikten sonra mı yükledin?

hard formattan kastınız ne tam olarak anlamadım ama, normal nokia suit'le belle kurulduktan sonra telefonu hackli hale
getirdim. Ondan sonra programları yükledim. extra birşey yok
 
    Konu Sahibi
fiyat güncellenmiştir: 440 tl
 
    Konu Sahibi
fiyat güncellenmiştir 425 tl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...