Arkadaşlar, herkesin bildiği kendine, niyetiniz ne olursa olsun, insanları rencide edici
veya ona yönelik yorumlar yapmayınız, yorumlarınızı kendinize saklayınız, ayrıca
symbian^3'ün "sosyal ağlar" haricinde her programda çok hızlı çalıştığı kesindir.
Buraya tartışma yaratıcı şeyler yazmak pek hoş değil.
Mesajınızı silerseniz memnun olurum, abartı diye birşey yok, hız göreceli bir kavramdır.
C6-01'in birçok programa iphone 3s'den daha hızlı giriş yaptığı şahsımca denenmiştir.
kimisi iphone'u kimisi samsung'u kimisi nokia'yı hızlı bulur, çünkü ilgi alanı duyduğunuz
programdan programa değişir...