Satılık n900 başka yerde yok..!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ona2000

Üye
    Konu Sahibi
Satılık n900 başka yerde yok..!
ürün sıfırı kadar temizdir. çizik dahi yoktur. Zaten koruyucu kılıflarla kullanılmıştır. Bu kadar içeriği olan telefon bulamazsınız. Motorola xoom tablet aldığım için satışa çıkardım. .....::::: Içerik listesi :::::..... - nokia n900 telefon ( dünyanın eniyisi 115 tl değerinde otterbox commuter kılıflı ) - orjinal lcd ekran + dokunmatik ekran - orjinal film flex + kayar kızak sistemi - normal kutu içeriği - 1. Kalite kasa + kapak + tuş takımları komple - 2 farklı marka screen protector - büyük fermuarlı kılıf - silikon kılıf - 16 gb mıcro sd hafıza kartı + adaptör - 1 adet orjinal batarya - 2 adet 2250 mah hong kong malı batarya ayrıca mesaj yada telefonla herşey sorabilirsiniz. telefonun bütün güncellemeleri yapılmış ve dili türkçedir. Pasaport kaydı yapılmıştır. Içinde birçok program ve oyun yüklüdür. ayrıca ; isteyene telefonun maintance (bakım) dosyası .pdf olarak (telefonu resimli olarak sök - tak) devrelerle ilgili dosyaları (ondan pek bişey anlamadım :-)) kolay bişekilde iki tıkta flash format dosyaları (vanilla ve pr 1.3 yazılımı) ve son olarakta birkaç oyun ve uygulama (sygic mobile navigasyon vs..format sonrası yüklemek için gerekli uygulamalar. cd ye çekilip pakete eklenebilir. fırsatı kaçırmayın derim..Detayli Resimler Burada.. Fiyat 800 TL
 


umut yasin

umut yasin

Üye
sattınmı aga.satmadıysan 300 vereyim yada c5-03 aralık a kadar garantili takas hadi eyvallah
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:hmmm fiyat gayet makul.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
800 lira sen naptin dayi
 
umut yasin

umut yasin

Üye
aga kafanmı güzel 2011 yılında yayınlanmış bi ilan telefon ise 2009 da piyasaya sürülmüş telefoncuya gitse verecekleri para 150 200 en baba 250 ;)
 

serdarrrr

Üye
Telefoncuya gitmeye yorulmasın sana okutsun :alkis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt