DeLmIrA
Üye
Satilik Mpx200 Tr+256 RS-Mmc
tertemiz bir MPX 200 arkadaslar,hic acilmamiş,ve dogru durust cizik yok!! ustunde 2003 Windows SuperMoto2 Rom,u yuklu ve makina Turkcedir! ayrica 256 RS-MMCsi var,geceleri kapatilirsa pil 3 gun gidiyo...Data kablosu ve icinde telefonla ilgili her ihtiyacinizi karsilicak cdsiyle birlikte vericem.Telefon problemsizdir tamamen nakit ihtiyacim yuzunden satıyorum,yoksa çok şahane bi telefon...
FOTOLAR LİNKTEDİR:
[SIZE=-1]
[SIZE=-1][SIZE=-1]
[SIZE=-1]Fiyat: Pazarlıksız! 170 YTLdir [/SIZE]
[SIZE=-1]aydindayim,ama problem degil kargoyu karsilicam,alacak arkadaşa hayırlı olsun[/SIZE]
[SIZE=-1](pm atabilirsiniz,msnden görüsebiliriz)
[/SIZE]
[/SIZE]
FOTOLAR LİNKTEDİR:
[SIZE=-1]
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/SIZE][SIZE=-1][SIZE=-1]
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/SIZE][SIZE=-1]Fiyat: Pazarlıksız! 170 YTLdir [/SIZE]
[SIZE=-1]aydindayim,ama problem degil kargoyu karsilicam,alacak arkadaşa hayırlı olsun[/SIZE]
[SIZE=-1](pm atabilirsiniz,msnden görüsebiliriz)
[/SIZE][/SIZE]

