Satılık ıphone 3g s 8gb black SATILMIŞTIR.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
    Konu Sahibi
Satılık ıphone 3g s 8gb black SATILMIŞTIR.
satıldı.
 


krstnck

krstnck

Üye
Kardeş Naptın 850 Lira Sıfırı 950 Lira Zaten Cihazın Yinede Sen Bilirsin Hayırlı Satışlar.
 
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
    Konu Sahibi
sıfır fiyatını tam bilmiyorum ama timden kontratlı alındı. zaten biraz pazarlık olur ciddi alıcılarla.
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
16 Gb modelleri bile 700 lira naptın sen.8 Gb modelleride 550-650 arası... Alıcın olmaz..
 
Emre-45

Emre-45

Üye
16 Gb modelleri bile 700 lira naptın sen.8 Gb modelleride 550-650 arası... Alıcın olmaz..

8GBlık modeller daha yeni üretim oldugundan daha pahalıdır.Ben arkadaşınki gibi 1aylık 8GBı 750liraya sahibinden.com a koydugum ilk gün sattım.
 
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
    Konu Sahibi
Ben de sahibindene koyacam galiba
 
sphone

sphone

Üye
isteyen olursa arızalı var ben de 16 gb modeli 145 tlye şimdi ilanı açtım bakabilirsiniz
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
biraz pahalı gibi
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
oluru ne ciddi alıcın olurum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt