reckless28
Üye
Satılık aksesuarlı Nokia N8 "SS'li"
Arkadaslar suan bosa cikan kullanmis oldugum N8 telefonumu satiyorum. Bugune kadar hicbir sorun hicbir ariza yasamadan kullandim. Satma sebebim ise forum bi arkadasdan Xperia arc s almamdir. Telefonumun kesinlikle yazilimsal veya donanimsal hicbir sorunu yoktur. Kullanimdan dolayi birkac cok ufak boya soyulmasi vardir cok net bakilmadikca anlasilmaz. Telefonun eger dilerseniz ekran koruyucu jelatinini degistirip gonderebilirim.
Telefonumun yaninda
- 30 TL degerinde koruma kabi
- USB PC baglanti kablosu
- HDMI Kablosu
- Orjinal Kutusu ve faturasi kitapciklari
Telefonumun fiyati 290 TL`dir. Kesinlikle pazarlik ve takas yoktur.kargo aliciya ait olup once havale sonra kargo seklinde istediginiz kargo sirketi ile gonderimi yapilacaktir.Guven olatak referanslarim vardir arastirabilirsiniz. Istediginiz sorulari P.M olarak bana sorabilirsiniz. Resim olarak suan elimde baska telefon olmadigi icin koyamiyorum Xperia geldigi zaman cuma gunu koyacagim.
Telefonumun yaninda
- 30 TL degerinde koruma kabi
- USB PC baglanti kablosu
- HDMI Kablosu
- Orjinal Kutusu ve faturasi kitapciklari
Telefonumun fiyati 290 TL`dir. Kesinlikle pazarlik ve takas yoktur.kargo aliciya ait olup once havale sonra kargo seklinde istediginiz kargo sirketi ile gonderimi yapilacaktir.Guven olatak referanslarim vardir arastirabilirsiniz. Istediginiz sorulari P.M olarak bana sorabilirsiniz. Resim olarak suan elimde baska telefon olmadigi icin koyamiyorum Xperia geldigi zaman cuma gunu koyacagim.
