Şarz Yetmiyoor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Şarz Yetmiyoor


Haftalık 1000 ile 1600 arası değişiyor ki günlüğü siz düşünün

Sizinkiler nasıll ?

Bide Arkaplan çok şarz yiyo ya
 
CFw kullanıyorsan orijinal yazılımla yüklersen şarj daha az gider
 

Samet.25

yedek batarya kesın cozumu
 
​arka planda açık uygulamaların neler onları da yaz
 
    Konu Sahibi
WhatsApp
dwPublisher
Galeri
FSCDeamon
JellyUnlockSrv
Hava
Opera Mini
Yükleyici
 

MaxipmaN

Üye
gitmemesi çok normal bütün şarj yiyen uygulamaları açmışsın
 
App Stop ile arka plandaki kullanmadığın uygulamaları kapat öyle dene bakalım.
 

meme4

Üye
WhatsApp
dwPublisher
Galeri
FSCDeamon
JellyUnlockSrv
Hava
Opera Mini
Yükleyici


Ayarlar-Telefon-Ekran-Parlaklıkgir en aşağı indir
Ayarlar-Bağlantı-NFC gir kapat
Ayarlar-Gizlilik-Ürün Geliştirme gir kapat

Bunları yaptıktan sonra :

App Stop Arka planda çalışan uygulamaları kapatır).
Kesinlikle indir tavsiye ederim daha sonra

Ramblow Pro 1.7Ram temizleyen açık uygulamaları kapatan süper bir program)bunuda indir.Daha sonra bide

LeStartStop Bu uygulama ise whatsApp kapatır)en çok şarj yiyen uygulamayıda bu kapatır

Bunları dene Şarj çok iyi gitcek

Bu arada 3G Wifi Bluetooth kapalı olsun.
Mobil veriyide açık tutma
 

MaxipmaN

Üye
ayarlara girince gizlilik yok uygulama ayarlarında en altta bir onu uygulamamıştım kapattım
 
Dostum gizlilikten ürün geliştirmeyi kapatınca ne oluyor işe yarıyorsa bende kapatayım ?
 
jelly unlock serv dunlock'ın eklentisi ve son sürüm yüklü ise onda şarj problemi var.onu kaldırmanı tavsiye ederim.şarjın normale dönecektir..en azından yarım gün uzar
 

MaxipmaN

Üye
jelly unlock serv dunlock'ın eklentisi ve son sürüm yüklü ise onda şarj problemi var.onu kaldırmanı tavsiye ederim.şarjın normale dönecektir..en azından yarım gün uzar

bende buna karşılık swype unclock tavsiye eedirm ama o da az çok yer arka planda çalışıyo nede olsa o kadar olcak
 

meme4

Üye
Dostum gizlilikten ürün geliştirmeyi kapatınca ne oluyor işe yarıyorsa bende kapatayım ?

ben bilgilerimi nokia ile paylaşmak istemiyorum sonuçta nokia babamın oglu degil

Şarj konusunda ise bazı telefon bilgilerini nokia ya iletiyor bunun içinde internet kullanıyor bu da şarjı küçükte olsa etkiliyor
 
Tepkiler: MaxipmaN
yazı tipine bayıldım. Paylaşırmısın? Pm atarsan sevinirim...
 
    Konu Sahibi
jelly unlock serv dunlock'ın eklentisi ve son sürüm yüklü ise onda şarj problemi var.onu kaldırmanı tavsiye ederim.şarjın normale dönecektir..en azından yarım gün uzar

Bunu öğrendiğim iyi oldu sağolasın

- - - Eklendi - - -


Çok teşekkür ettim indiricem

- - - Eklendi - - -

yazı tipine bayıldım. Paylaşırmısın? Pm atarsan sevinirim...

Özelden yazdım
 
benimki 600-800 oluyor günde iki kere doldurmam gerekiyor çok kötü birsey gerçekten birde nokia 603 üm donuyor ve telefonun bataryasını çıkartmam gerekiyor neden
 
    Konu Sahibi
benimki 600-800 oluyor günde iki kere doldurmam gerekiyor çok kötü birsey gerçekten birde nokia 603 üm donuyor ve telefonun bataryasını çıkartmam gerekiyor neden

Benim de arada donuyor fakat kendisi resliyor soft format öneririm
 

smh60

Üye
Whatsapp çok yer
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...