Öneri Şarj Problemine çözüm

    Konu Sahibi
Şarj Problemine çözüm
Lumia 520 kullanıyorum telefonun orjinal ayarındayken şarjı 10 saat zar zor gidiyordu mobil veri kapalı olduğu halde. Şimdi Mobil veri kapalı şebeke 2g yaptım 24 saat olmak üzere %60 azaldı şarjım. Sürekli mesaj olayı var ve arada sırada oyun. Deneyin eğer sorununuz varsa
 
Şöyle janjanlısından bir yakışıklı poz verelim
 
Tepkiler: erhanercan
 
Tepkiler: erhanercan ve Aybin.Kilic

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
poz verin selfie çekiyorum
 
Son düzenleme:
Tepkiler: erhanercan ve Aybin.Kilic

PureFood

Üye
Hocam bilgi için sağ ol ancak, aylardır bilinen bir şey ve bu tip ipuçları için sabit konuları kullanabilirsin.
Bu arada yeni kayıt olmuşsun hoş geldin, kilitlenecek konularda poz veririz hepimiz, alış şimdiden
Bu arada
 
Tepkiler: erhanercan, Peocawe ve Aybin.Kilic

efege

Üye
Mobil veri kapatırsak whatsapp mesajları gelir mi?
 

skynet

Üye
 
Tepkiler: erhanercan ve Aybin.Kilic

Murat Alper

Moderator
 
Tepkiler: erhanercan ve Aybin.Kilic

lost68

Üye
 
Tepkiler: Murat Alper ve Aybin.Kilic
8.1 + WhatsApp + Arka plandaki uygulamalar + Mobil veri 3G + sayayım mı max 5 saat gidiyor
 
Tepkiler: Aybin.Kilic


MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Tepkiler: Aybin.Kilic

kfahaa

Üye
 
Tepkiler: Aybin.Kilic

meg1ddo

Üye
bu sefer yetiştim
 
Tepkiler: Aybin.Kilic

ykd96

Üye
 
Tepkiler: Aybin.Kilic

beats

Üye
ıyoruz ama Özgür abi dışında kimsenin tahammülü yok bu pozlara haberiniz olsun, ha birde tüm asayişi WP bölümüne atamışlar hayırlısı...
 
Tepkiler: Aybin.Kilic