Şarj Durumunuz nasıl ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Şarj Durumunuz nasıl ?
4S'imde 3G kullanımım aktif iken her gece yatmadan önce şarja takmam gerekiyordu.(Genelde %20 altında) İnternet paketim bitince hücresel veriyi tamamen kapadım ,E posta alımlarını manuel yaptım, bildirimlerde ve konum servislerinde ufak değişiklikler yaptım şuan günde %35-40 arası harcayabiliyorum.(Wi fi yi gün boyunca aktif kullanıyorum) Kıscası durumu baya bi değiştirebildim.
Sizin durumlar nasıl ?
 
htc one x kullanıyorum günde 2 kere sarja takıyorum
 

fk555897

Üye
Bende iOS 6 yüklü hiçbir sorun yok 1 gün boyunca 3G açık şarjı iyi dayanıyor.

 
    Konu Sahibi
3G siz 2 güne çıkarabildim ben de.
 

Türe

Üye
4.1.2 ' den sonra günde bir kere ya da 2 kere şarja takıyorum.
 

ka_za

Üye
2 yada 3 kere takıyorum. Oyunu bırakdım sadece bütün gün müzik dinliyorum disarda 3g evde wifi acik hep.
 

phasan

Üye
Arkadaslar 3g şarjın 5 saat dayanırlen vıfı ile 7 8 saat dayanır tam dolu sarj denedım ben
 
Batarya sürünüyor, usb den çıkarıp yarım saat sosyal ağlarda takılsam %20 ye iniyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...