Sarısın ögretmen

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sarısın ögretmen
Sarışının biri ilkokul öğretmeni olarak staja başlar, çok heveslidir.
Bir gün teneffüs sırasında bütün çocuklar futbol oynarken bir çocuğun oyun alanının sonunda kenarda durduğunu görür. Çocuğun iyi olup olmadığını öğrenmek üzere yanına yaklaşır ve çocuk bir sorununun olmadığını söyler. Bir süre sonra sarışın çocuğun yine tek başına aynı yerde durduğunu görür, içi rahat etmez ve tekrar çocuğa yaklaşarak;
- Senin arkadaşın olmamı istermisin? diye sorar, çocuk pek hevesli olmamakla birlikte;
- tamam der.
İlerleme kaydettiğini düşünen sarışın öğretmen;
- Bütün çocuklar topun peşinde koşturup oynarlarken sen neden burada duruyorsun? .
Afallayan çocuk hayretle cevap verir;
- Çünkü ben kaleciyim ...
 
 

*esra_r*

Üye
bu kadar da değildir ya mizah konusunda pek mi acımasızız ne n:
 
evet bencede bu kadar da olmaz ki.yazık sarışınlara bu kadar üstüne gitmeyelim
 

fyd_14

Üye
bukadar olmaz ama güzelmiş saolasın karde
 

maxix

Üye
yuh bu kadarda olmaz yani
 

CanceR

Üye
zuahha doğru demiş sarışın işte
 
    Konu Sahibi
olur mu olmazmı bilmem ama ben paylaşırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...