MagNum
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sorun yaşadıysan ondan kaynaklanıyordur. Hiçbir sorun yoksa bile daha iyi bir soğutma için fanın kenarlarında biriken toz parçalarının periyodik olarak temizlenmesi gerekir.Peki SaoL Fanımda Zaten ßi Sorun OLmuştu Onu ßiraz Daha KurcaLamak Gerekecek qaLißa (:
Ekran kartının üreticisinin internet sitesinden bulabilirsin.Hımm Ekran KartLarının Yaması Varsa Nerden ßuLaßiLirim ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?