Sana Ne, Bana Ne, Terbiye

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

PixelWolf

Üye
    Konu Sahibi
Sana Ne, Bana Ne, Terbiye
üç kız kardeş varmış.birinin adı sana ne birinin adı bana ne birinin adı da terbiyeymiş.annesi sananeyle bananeye: eczaneye gidin demiş terbiye hasta ilaç alın demiş.
iki kız kardeş gitmişler eczaneye.
eczacı: senin adın ne demiş.
sana ne: sana ne demiş.
ezcacı: senin adı nne demiş.

banane: banane demiş
eczacı: siz de hiç terbiye yok mu demiş.

sana ne ve bana ne de: terbiye evde kaldı demişler..
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican


jackalmami

jackalmami

Üye
İzninizle intihar edebilir miyim ?
 
BYFECI

BYFECI

Üye
Nerden buluyon bu fıkraları :hih:
 
ByKatre

ByKatre

Üye
:ehe
 
BYFECI

BYFECI

Üye
buldukların da pek komik diil ;)
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
:ah
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Camdan atla ya
 

PixelWolf

Üye
    Konu Sahibi
:ehe:islik
 
BYFECI

BYFECI

Üye
:@ :( :haha:
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Allahını seven üzerime terbiye atsın...
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Sen kendi paylaştığına Bak :)

- - - Eklendi - - -

TIKLA
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
balkondan atlamaya gidiyorum..!!!! :off: :off:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
kıssadan hisse çocuğunuzun ismini adam gibi koyun lan
 
angry_birdss

angry_birdss

Üye
bence git barış sevgilinle yada o kıza artık açıl
 
yunusalkis

yunusalkis

Üye
Kör oldum...
 

PixelWolf

Üye
    Konu Sahibi
Allahını seven üzerime terbiye atsın...
atıyorum :P:

- - - Eklendi - - -

Sen kendi paylaştığına Bak :)

- - - Eklendi - - -

TIKLA
:d:

- - - Eklendi - - -

balkondan atlamaya gidiyorum..!!!! :off: :off:
olum bak git

- - - Eklendi - - -

kıssadan hisse çocuğunuzun ismini adam gibi koyun lan
haklısın :oke:

- - - Eklendi - - -

geçmş olsun :dry:

- - - Eklendi - - -

yazdığım cevaplara ben bile güldüm :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt