crysisci
Üye
Samsung'un kötü malzeme kullanması
Merhaba arkadaşlar Galaxy s2 kullanıcısıyım telefondan memnunum fakat bu cam ile çerçeve arasında kalan yerler toz doluyo buna ön hoparlörde dahil önde samsung yazısının üstündeki hoparlör tozları igne ile temizliyodum hoparlör soyuldu gri oldu telefonun arkasına kapat almıstım kapagı cıkartırken zorladım biraz sürtünde üstüde soyuldu mediamarktten almıstım bu kadar kötü bir malzeme neden kullanırki samsung 1700 para verdim ekranıda gorilla glassmıs hadi ordan yere düsürdüm 2 tane cizik oldu ekranda düz zemine bide tas falanda yok neymis türkiyede gorilla glass yokmus lan öyle cıktıda aldık özellikleri öyle yazıyor bir daha samsung telefon almıcam zaten bir daha pahalı telefon almıcam nefret ettim iyice.
- - - Eklendi - - -
Birşey söylemeyecek misiniz?
- - - Eklendi - - -
Birşey söylemeyecek misiniz?

