Doğuş Pertez
Emekli Yönetici
Samsung Wave - Wave 2 bilinmeyen yönleri
-Telefonunuzdaki işletim sisteminin şu an piyasadaki en hızlı işletim sistemi olduğunu
-Telefonunuzun eğer optimize edilebilirse diğer işletim sistemlerini diğer telefonlardan daha verimli çalıştırabileceğini
-Telefonunuzun PowerVR nin en güncel grafik modülü olan Sgx540 ı kullandığını ( 543 Iphone 5 ile çıkacak henüz kullanılmıyor)
-Telefonunuzun piyasadaki çoğu Smartpone dan daha iyi donanıma sahip olduğunu {Motorola Milestone , x6 , n8, c7 , Xperia 10 vb... } ( 1ghz Arm cortex A-8 Cpu PowerVR Sgx 540 grafik modülü 512 mb ram )
-Telefonunuzun orda burda reklamı yapılan herkesin mükemmel olarak bildiği n8'den daha iyi donanıma sahip ve daha hızlı olduğunu ( N8 : 680 Mhz 256 MB Ram )
-Telefonunuzun Iphone 4 ile yarışabilecek hız ve donanıma sahip olduğunu ve Iphone 4 te görüp '' vay be '' dediğimiz oyunları aslında telefonunuzda oynayabileceğinizi
-Çoğu telefon Hd video çekemezken, çekseler bile 24 fps gibi değerlerde çekebilirken telefonunuzun 30 FPS te 1280x720 Çözünürlükte (HD) video çekebildğini [N8 HD fakat 25 FPS olarak çekiyor] ( Bazı telefonlar hariç )
-Çoğu telefon mkv video formatından haberdar bile değilken telefonunuzun bu video formatını destekledğini ve çalıştırabildiğini
-Telefonunuzun aslında mobil cihazlarda yeni görüğümüz grafik motoru Unreal Engine 3 ile geliştirilmiş oyunları ve uygulamaları çalıştırabileceğini ( En büyük temennim böyle bir oyunun bada için geliştirilmesi )
-Şu an telefonunuzun gücünü tamamen kullanamadığınızı ( Bada 2.0 ) (PS3 misali )
-(Eklenti ) Telefonunuzun saniyede 90 milyon triangle çizerek ( Cortex A8 ve PowerVR Sgx540 Hummingbird ile ) en gelişmiş oyun performansını sunduğunu
- (Eklenti) Telefonunuzun aslında 1080i video çekebilme ve oynatabilme kapasitesine sahip olduğunu fakat (HENÜZ) kullanmadığını
BİLİYOR MUYDUNUZ ?
-Telefonunuzun eğer optimize edilebilirse diğer işletim sistemlerini diğer telefonlardan daha verimli çalıştırabileceğini
-Telefonunuzun PowerVR nin en güncel grafik modülü olan Sgx540 ı kullandığını ( 543 Iphone 5 ile çıkacak henüz kullanılmıyor)
-Telefonunuzun piyasadaki çoğu Smartpone dan daha iyi donanıma sahip olduğunu {Motorola Milestone , x6 , n8, c7 , Xperia 10 vb... } ( 1ghz Arm cortex A-8 Cpu PowerVR Sgx 540 grafik modülü 512 mb ram )
-Telefonunuzun orda burda reklamı yapılan herkesin mükemmel olarak bildiği n8'den daha iyi donanıma sahip ve daha hızlı olduğunu ( N8 : 680 Mhz 256 MB Ram )
-Telefonunuzun Iphone 4 ile yarışabilecek hız ve donanıma sahip olduğunu ve Iphone 4 te görüp '' vay be '' dediğimiz oyunları aslında telefonunuzda oynayabileceğinizi
-Çoğu telefon Hd video çekemezken, çekseler bile 24 fps gibi değerlerde çekebilirken telefonunuzun 30 FPS te 1280x720 Çözünürlükte (HD) video çekebildğini [N8 HD fakat 25 FPS olarak çekiyor] ( Bazı telefonlar hariç )
-Çoğu telefon mkv video formatından haberdar bile değilken telefonunuzun bu video formatını destekledğini ve çalıştırabildiğini
-Telefonunuzun aslında mobil cihazlarda yeni görüğümüz grafik motoru Unreal Engine 3 ile geliştirilmiş oyunları ve uygulamaları çalıştırabileceğini ( En büyük temennim böyle bir oyunun bada için geliştirilmesi )
-Şu an telefonunuzun gücünü tamamen kullanamadığınızı ( Bada 2.0 ) (PS3 misali )
-(Eklenti ) Telefonunuzun saniyede 90 milyon triangle çizerek ( Cortex A8 ve PowerVR Sgx540 Hummingbird ile ) en gelişmiş oyun performansını sunduğunu
- (Eklenti) Telefonunuzun aslında 1080i video çekebilme ve oynatabilme kapasitesine sahip olduğunu fakat (HENÜZ) kullanmadığını
BİLİYOR MUYDUNUZ ?
lakin telefonun kapasitesi var ve bada 2.0 ile bu daha güçlü bir hale gelicek :P oyunlar , programlarda geliştirilseee omg işte telefn king ^^ n8'in görebldiğim en byük +larndan biri 12mp kamerası onn dşında pek bişey gördüğümü dşünmüorm 



