Samsung Wave - Wave 2 bilinmeyen yönleri

Sponsorlu Bağlantılar

Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Samsung Wave - Wave 2 bilinmeyen yönleri
-Telefonunuzdaki işletim sisteminin şu an piyasadaki en hızlı işletim sistemi olduğunu
-Telefonunuzun eğer optimize edilebilirse diğer işletim sistemlerini diğer telefonlardan daha verimli çalıştırabileceğini
-Telefonunuzun PowerVR nin en güncel grafik modülü olan Sgx540 ı kullandığını ( 543 Iphone 5 ile çıkacak henüz kullanılmıyor)
-Telefonunuzun piyasadaki çoğu Smartpone dan daha iyi donanıma sahip olduğunu {Motorola Milestone , x6 , n8, c7 , Xperia 10 vb... } ( 1ghz Arm cortex A-8 Cpu PowerVR Sgx 540 grafik modülü 512 mb ram )
-Telefonunuzun orda burda reklamı yapılan herkesin mükemmel olarak bildiği n8'den daha iyi donanıma sahip ve daha hızlı olduğunu ( N8 : 680 Mhz 256 MB Ram )
-Telefonunuzun Iphone 4 ile yarışabilecek hız ve donanıma sahip olduğunu ve Iphone 4 te görüp '' vay be '' dediğimiz oyunları aslında telefonunuzda oynayabileceğinizi
-Çoğu telefon Hd video çekemezken, çekseler bile 24 fps gibi değerlerde çekebilirken telefonunuzun 30 FPS te 1280x720 Çözünürlükte (HD) video çekebildğini [N8 HD fakat 25 FPS olarak çekiyor] ( Bazı telefonlar hariç )
-Çoğu telefon mkv video formatından haberdar bile değilken telefonunuzun bu video formatını destekledğini ve çalıştırabildiğini
-Telefonunuzun aslında mobil cihazlarda yeni görüğümüz grafik motoru Unreal Engine 3 ile geliştirilmiş oyunları ve uygulamaları çalıştırabileceğini ( En büyük temennim böyle bir oyunun bada için geliştirilmesi )
-Şu an telefonunuzun gücünü tamamen kullanamadığınızı ( Bada 2.0 ) (PS3 misali )
-(Eklenti ) Telefonunuzun saniyede 90 milyon triangle çizerek ( Cortex A8 ve PowerVR Sgx540 Hummingbird ile ) en gelişmiş oyun performansını sunduğunu
- (Eklenti) Telefonunuzun aslında 1080i video çekebilme ve oynatabilme kapasitesine sahip olduğunu fakat (HENÜZ) kullanmadığını
BİLİYOR MUYDUNUZ ?
 


McCeNe

Üye
işletim sistemi hızı en yüksek olan smartphone deniliyor ama şikayetçi olan kullanıcıların çoğu cihazın yavaşlamalarından ve donmalarından şikayetçi.
 

mustafa1800

Üye
telefona bişey olucak die telefona yüklenmeyen arkdşlar tanıyorum :D lakin telefonun kapasitesi var ve bada 2.0 ile bu daha güçlü bir hale gelicek :P oyunlar , programlarda geliştirilseee omg işte telefn king ^^ n8'in görebldiğim en byük +larndan biri 12mp kamerası onn dşında pek bişey gördüğümü dşünmüorm :D :D :D :d::naughty:
 
eaagent

eaagent

Üye
-Telefonunuzdaki işletim sisteminin şu an piyasadaki en hızlı işletim sistemi olduğunu
-Telefonunuzun eğer optimize edilebilirse diğer işletim sistemlerini diğer telefonlardan daha verimli çalıştırabileceğini
-Telefonunuzun PowerVR nin en güncel grafik modülü olan Sgx540 ı kullandığını ( 543 Iphone 5 ile çıkacak henüz kullanılmıyor)
-Telefonunuzun piyasadaki çoğu Smartpone dan daha iyi donanıma sahip olduğunu {Motorola Milestone , x6 , n8, c7 , Xperia 10 vb... } ( 1ghz Arm cortex A-8 Cpu PowerVR Sgx 540 grafik modülü 512 mb ram )
-Telefonunuzun orda burda reklamı yapılan herkesin mükemmel olarak bildiği n8'den daha iyi donanıma sahip ve daha hızlı olduğunu ( N8 : 680 Mhz 256 MB Ram )
-Telefonunuzun Iphone 4 ile yarışabilecek hız ve donanıma sahip olduğunu ve Iphone 4 te görüp '' vay be '' dediğimiz oyunları aslında telefonunuzda oynayabileceğinizi
-Çoğu telefon Hd video çekemezken, çekseler bile 24 fps gibi değerlerde çekebilirken telefonunuzun 30 FPS te 1280x720 Çözünürlükte (HD) video çekebildğini [N8 HD fakat 25 FPS olarak çekiyor] ( Bazı telefonlar hariç )
-Çoğu telefon mkv video formatından haberdar bile değilken telefonunuzun bu video formatını destekledğini ve çalıştırabildiğini
-Telefonunuzun aslında mobil cihazlarda yeni görüğümüz grafik motoru Unreal Engine 3 ile geliştirilmiş oyunları ve uygulamaları çalıştırabileceğini ( En büyük temennim böyle bir oyunun bada için geliştirilmesi )
-Şu an telefonunuzun gücünü tamamen kullanamadığınızı ( Bada 2.0 ) (PS3 misali )
-(Eklenti ) Telefonunuzun saniyede 90 milyon triangle çizerek ( Cortex A8 ve PowerVR Sgx540 Hummingbird ile ) en gelişmiş oyun performansını sunduğunu
- (Eklenti) Telefonunuzun aslında 1080i video çekebilme ve oynatabilme kapasitesine sahip olduğunu fakat (HENÜZ) kullanmadığını
BİLİYOR MUYDUNUZ ?

SANKİ KONU BENİMDİ!!! ? :off:
 
battlefield2

battlefield2

Üye
Bu adam hep alıntı yapıyor yaptığı yeri bildirmek istemiyorm hepsi kopyala yapıştır insan bi utanır alıntı der ....alıntı demek zoruna gidiyorsa koymasın +rep puanı toplayabilmek için konuları üstleniyor...daha wave telefonu yok forumda teşekkür topluyor uyanık...:angry::angry:
 
technoblue

technoblue

Üye
pek öyle abartıldığı gibi bir cihaz değil. en azından kendilerine biçilen yüksek fiyatı hak etmiyorlar bence. aynı fiyata alınabilecek android işletim sistemli smartphone modelleri mevcut piyasada.
 
fireman87

fireman87

Üye
Bu iki cihazdada wifi sorunu var..
 
eaagent

eaagent

Üye
pek öyle abartıldığı gibi bir cihaz değil. en azından kendilerine biçilen yüksek fiyatı hak etmiyorlar bence. aynı fiyata alınabilecek android işletim sistemli smartphone modelleri mevcut piyasada.

alete android yüklenebiliyor ;)
 
fireman87

fireman87

Üye
Orjinal olmadıktan sonra ne fayda, orjinal'den ziyade ; android'i yükleyince garanti kapsamı dışına çıkıcak telefon.
 


Üst Alt