Samsung Wave S8500 ekran kilitliyken üst bar!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

szeer

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Wave S8500 ekran kilitliyken üst bar!!!
Merhaba arkadaşlar kafam karıştı belk, boşa açıyorum bu konuyu ama bilmiyorum malum wavem var bada 1.2 yüklü tuşları kilitliyken açmak için düğmeye bastığımda hani şu açmak için dokunun ibaresi çıkıyor ya işte o ekrana gelindiği zaman normal ekrandaki üst bar görünüyor muydu? ben görünmüyor diye hatırlıyorum ne yaptıysam düzelmedi hep orda normali bu muydu hatırlamıyorum biri bana cevap sallasın fotoyu atıyorum altta.

----------Eklendi @ 20:04:12 ---------- Yazıldı @ 19:43:58 ----------

varmışş özürdilerim böyle saçma bir konu için kendimden utandım :S
 
033mehmet

033mehmet

Üye
bende görünüyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt