Samsung Wave S7233 Güncelleme Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

byreader

byreader

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Wave S7233 Güncelleme Sorunu
Arkadaşlar dün samsung wave s7233 modelini aldım. Bugün güncelleme yapmak için kiesk 2.0 sürümünüde indirdim ama sürekli bağlantı kopuyor hatası veriyor. 25 sayfalık forumu araştırdım bu konuda açılmış 2 başlık buldum birinde cevap yazılmamış diğerinde ise wifi üzerinden yapılış şekli araştırılmış ama ben wifi den bağlanamıyorum konu kirliliği yapmışsam şimdiden özür dilerim ama yardım edebilirseniz çok sevinirim..

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar yokmudur bu işi bile biri ya :ağlarım:
 


huseyin_uni

Üye
aynı sorun bendede oyuyor ya bende kies ten yapmştm kabluyu fln çıkartmadığım halde birden bağlanti kesildi diyor lütfün yardım edin!!
 

sooprcow

Üye
beyler forumda resimli anlatm var nasıl bulamadınız dili degiştirice oluyomus

--------------- Ekleme ---------------

beyler forumda resimli anlatm var nasıl bulamadınız dili degiştirice oluyomus[/QUOTE
sizdede güncelle B1 mi?

--------------- Ekleme ---------------

beyler forumda resimli anlatm var nasıl bulamadınız dili degiştirice oluyomus

--------------- Ekleme ---------------
sizdede güncelleme yazilimi B1 mi?
 

lovescreed

Üye
walla kerdeş resimli anlatımın bi linkini ver biliyosan bendede aynı sorun var aradıkda bi bulamadık
 
bygeforce

bygeforce

Üye
kardeşim öncelikle kies programını GÖREV YÖNETİCİSİ-İŞLEMLER bölümüne gelerek kies ile ilgili çalışan programlara sağ tıklayıp İŞLEM AĞACINI SONLANDIR diyoruz...
Not: Telefon Pc ye Bağlı oLmayacak...

Daha Sonra Denetim Masasından Pc nin bölgesel dil ayarlarını (ABD) olarak ayarlıyoruz... Saatide (ABD) olarak ayarlayın...
Kies i YÖNETİCİ OLALARAK çalıştırın....
Telefonu Pc ye KİES modunda bağlayın...
Ve Paşa Paşa Güncellemenizi Yapın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: huseyin_uni ve lovescreed

sooprcow

Üye
gümcelledim hiç bir artisi yok yani boş iş
 

wild.kinq

Üye
Çok Saolasın bro anlatımın için oldu
 

lovescreed

Üye
saolasın güncellemeyi yaptım ilk etapta pek bi fark hissetmesemde sonradan gps in daha verimli calıştıgını farkettim gps sorunu yaşayan arkadaşlara tavsiye ederim eskiden uydu bulamadıgım işyerimde şimdi daha rahat buluyo
 

KESPER

Üye
maalesef benim guncelleme 3 kez zaman dolumundan ötürü kesildi..%20 veya %40 larda duruyor sonrada timeout oluyor
 

ersin_seker

Üye
7233 de dahili gps varmı yoksa agps mi var ben çözemedim bir türlü yapamadım
 

GFBurak64

Üye
bende de cihasınız 'bu sürümü güncellleştiremez' yazıyor napmalıyım bilem var mı ? :)

----------Eklendi @ 17:50:37 ---------- Yazıldı @ 17:47:31 ----------

bende de 'cihazınız bu sürümü güncelleştirilemez' yazıyor Napmalıym bilen var mı ?
 

shadow1996

Üye
kies in neresinden güncelelleme yapıyoruz ?? :)
 


Üst Alt