Samsung wave II USB tnınmadı hatası

Sponsorlu Bağlantılar

hcx21

Üye
    Konu Sahibi
Samsung wave II USB tnınmadı hatası
Arkadaşlar telefonumu pc ye taktığımda usb tanınmadı diyor bende ikitane wave II var herikisini de taktığımda aynı hatayı alıyorum kies te telefonları görmüyor. Oysa USB Cable driveri de yüklemişim
 


grafikedy

grafikedy

Üye
Arkadaşlar telefonumu pc ye taktığımda usb tanınmadı diyor bende ikitane wave II var herikisini de taktığımda aynı hatayı alıyorum kies te telefonları görmüyor. Oysa USB Cable driveri de yüklemişim

Arkadaşım öncelikle kies içerisinde bağlantı problemlerini düzelt diye bir seçenek var. Oraya tıkla. Program driver'ları güncelleyecektir. Eğer çözüm olmuyorsa kablonda sorun olabilir. Başka bir kablo ile dene.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
media player 11 i yükle :) düzelir

alakasız oldu biliyorum ama öyle yap sorun kalmaz:)
 
  • Beğen
Tepkiler: grafikedy

hcx21

Üye
    Konu Sahibi
media player 11 i yükle :) düzelir

alakasız oldu biliyorum ama öyle yap sorun kalmaz:)

Usta ben media player 11 yükledim oldu :D teşekkürler
Peki neden Cihazınız kies aracılığıyla yazılım yükseltmesini desteklemiyor diyor?
 
grafikedy

grafikedy

Üye
Usta ben media player 11 yükledim oldu :D teşekkürler
Peki neden Cihazınız kies aracılığıyla yazılım yükseltmesini desteklemiyor diyor?

büyük olasılıkla Rom'un orjinal kiesden yüklenen rom değildir. ml ile başka rom atıldıysa ondan kaynaklıdır. Orjinal roma dönme ile ilgili Forum içerisinde konular mevcut.
 

hcx21

Üye
    Konu Sahibi
Ben 2 gün oldu 2.0 cfw yükledim orjinal
 
grafikedy

grafikedy

Üye
cfw dediğin custom firmware demektir. Yani ellenmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Skaptan

hcx21

Üye
    Konu Sahibi
cfw dediğin custom firmware demektir. Yani ellenmiş.

Ellenmiş ama orjinal sürüm modifiye edilmiş.
Acaba şuan için kiese düşen bir güncelleme olmadığı için O yazıyı yazıyor olmasın ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Skaptan
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
bada 2 ye ml attığın için dostum (mesajı güncelledim)
 

hcx21

Üye
    Konu Sahibi
Yani benim telefondan kaynaklanan bir sorun değil öylemi :D
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
Yani benim telefondan kaynaklanan bir sorun değil öylemi :D

hayır cfw yüklediğin için bu normal sıkıntı yok bada 2 kiese düştügü zaman orjinal roma döneeksin onun içinde forumda konular var
 


Üst Alt